تبریک مدیرکل کانون استان به‌مناسبت عید فطر

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان در جلسه شورای اداری، پیشاپیش فرا رسیدن عید سعید فطر را به خانواده‌ی کانون پرورش فکری تبریک گفت.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان صبح یک‌شنبه چهارم تیرماه سال جاری در جلسه شورای اداری، پیشاپیش فرارسیدن عید سعید فطر را به همکاران خود تبریک گفت.

جمال، عید سعید فطر را عید بندگی، عید توبه و تهذیب نفس، عید ذکر و یاد محرومان و گرسنگان و عید پاداش مؤمنین و صالحینی دانست که یک‌ماه به دعوت حق لبیک گفتند.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان در ادامه افزود: فطر، سپاس نعمتی است که در رمضان نازل شده‌است و اینک که یک‌ماه از پالایش معنوی جان و درخشش نور وجودی ایمان در دل‌های یکایک شما همکاران می‌گذرد، آمدن عید بندگی و قبولی طاعات و عبادات به‌واسطه‌ی رحمت بیکران حضرت حق، بهترین نوید و مژده‌ای است که روزه‌داران حقیقی درگاه احدیت را شادمان و مسرور می‌سازد.

جمال در پایان ضمن قدردانی از اهتمام کارکنان به وظایف و مسئولیت‌های شغلی خود در ماه مبارک رمضان، به تصویب تعطیلی روز پنج‌شنبه دستگاه‌های اجرایی از سوی استانداری و تغییر ساعت کاری اشاره و بر حضور منظم کارکنان تأکید کرد.