مراکز فرهنگی- هنری کانون سیستان و بلوچستان در ماه مبارک رمضان

مراکز فرهنگی- هنری کانون سیستان و بلوچستان در ماه مبارک رمضان با برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی این ماه را گرامی داشتند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری استان سیستان و بلوچستان، مراکز فرهنگی- هنری کانون استان در ماه مبارک رمضان با برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی این ماه را گرامی داشتند.

هم‌زمان با فرارسیدن ماه رمضان و هم‌گام با همه‌ی مسلمانان، مراکز فرهنگی- هنری کانون نیز در راستای رسالت فرهنگی خود ویژه‌برنامه‌هایی برای آینده‌سازان کشورمان در سراسر ایران برگزار می‌کنند و آموزه‌های دینی را در بستری فرهنگی، هنری و ادبی به مخاطبان کودک و نوجوان خود ارایه می‌دهند.

روخوانی قرآن، آموزش برخی از احکام، معرفی ایام، شعرخوانی و سرود با موضوع روزه و برگزاری کارگاه‌های ادبی از جمله فعالیت‌هایی است که با هدف تقویت حس دینی در مراکز برگزار می‌شود و از این رهگذر بسیاری از اعضا با فرهنگ دینی آشنا می‌شوند.

مراکز فرهنگی- هنری شماره‌ی دو ایرانشهر، یک و دو زابل، هیرمند، هامون، نیمروز زهک، بُنجار و دَلگان از جمله مراکزی هستند که ویژه‌برنامه‌های فوق را برای اعضا برگزار کردند.

مرکز دلگان هم‌چنین جام فوتسال را هم در کنار سایر فعالیت‌ها برای اعضای پسر برگزار کرد و مراکز زهک و نیمروز میزبان مراکز فرهنگی- هنری حوزه‌ی سیستان به صرف افطار بودند.