اختتامیه ی جشنواره ی کودک و نوجوان رضوی در کرمانشاه برگزار می شود

نزدیک به 800 اثر ازسوی اعضا و مربیان مراکز کانون استان کرمانشاه به دبیرخانه ی استانی جشنواره ی کودک و نوجوان رضوی ارسال شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، اختتامیه ی جشنواره ی کودک و نوجوان رضوی برگزار می شود.

«رضا موزونی» مدیر کل کانون استان کرمانشاه، ضمن اعلام این خبر گفت: با پایان یافتن کار داوری آثار رسیده به جشنواره ی رضوی که با استقبال بالای مربیان و اعضای شرکت کننده همراه بود، نفرات برگزیده در بخش های مختلف اعلام شدند که در برنامه ی اختتامیه از آنان تقدیر به عمل خواهد آمد.

«موزونی» افزود: ساعت 9 صبح روز یکشنبه 16 شهریورماه و همزمان با سالروز تولد هشتمین اختر تابناک امامت وولایت-حضرت علی ابن الموسی الرضا(ع)- در برنامه ی اختتامیه ی جشنواره ی استانی ،برگزیدگان این جشنواره معرفی و نفرات برگزیده هدایای خود را دریافت می نمایند.

مدیر کل کانون استان  با اشاره به برگزاری جشنواره ی بین المللی رضوی در سراسرکشور،برگزاری اختتامیه ی جشنواره ی رضوی  در استان کرمانشاه را یکی از برنامه های مهم کانون استان در دهه ی کرامت دانست.

«موزونی» در موضوع  کیفیت و کمیت آثار رسیده نیز گفت: پس از ارسال فراخوان جشنواره ی رضوی به کلیه ی مراکز کانون پرورش فکری  استان  کرمانشاه، و همچنین تشکیل جلسه ی توجیهی دراین خصوص برای مربیان استان، طی چند ماه فعالیت منظم و برنامه ریزی شده در مراکز، آثار بسیار خوبی هم از لحاظ کیفی وهم از لحاظ کمی در بخش های :شعر،داستان ، خاطره، نقاشی،  قصه گویی، نشریه ی کاغذی، پژوهش و تحقیق، نمایش نامه نویسی و نمایش نامه خوانی آماده شد که از این آثار، تعداد 800 اثر از سوی مراکز انتخاب و به دفتر استان ارسال گردید.

اجرای سرود –نمایش، خوانش آثار توسط اعضای برگزیده، پخش کلیپی از روند اجرای جشنواره رضوی استانی، سخنرانی و اهدا ی جوایز،... از دیگر بخش های این ویژه برنامه خواهد بود.

 همچنین نمایشگاهی از آثار اعضا به صورت استانی در محل دائمی نمایشگاهی فرهنگسرای کودک و نوجوان، در معرض دید عموم علاقمندان قرار می گیرد.

اختتامیه ی جشنواره ی کودک و نوجوان رضوی استانی ساعت 9 صبح روز یکشنبه 16 شهریورماه و در فرهنگسرای کودک ونوجوان میزبان علاقمندان به فرهنگ رضوی می باشد.