گردهمایی منطقه ای اقدام پژوهی کانون های غرب  کشور در کرمانشاه آغاز شد

43 نفر از اقدام پژوهان غرب کشور از استان های ایلام، کردستان، لرستان ، همدان و کرمانشاه در این گردهمایی حضور دارند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، گردهمایی  دو روزه ی اقدام پژوهان  غرب کشور از صبح امروز چهارشنبه 19 شهریورماه در شهر کرمانشاه آغاز به کار کرد.

«رضا موزونی» مدیر کل کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: در این گردهمایی دو روزه، ما میزبان 43 نفر از اقدام پژوهان کانون از استان های ایلام، کردستان، همدان، لرستان و کرمانشاه هستیم.

«موزونی» همچنین گفت: مدرس این دوره ، «دکترقاسمی پویا»،پدر اقدام پژوهی ایران است و برای استان ما فرصت ارزشمندی است که میزبانی این عزیزان را برعهده داریم.

مدیر کل کانون استان  در رابطه با ویژگی این گردهمایی نیز گفت:این برنامه، از روز 19 شهریور ماه آغاز شده و تا 20 شهریورماه نیز ادامه خواهد داشت.با توجه به برنامه ریزی انجام شده، ضمن برگزاری کلاس های ویژه، شرکت کنندگان به ارائه ی طرح های اقدام پژوهی خود نیز اقدام خواهند کرد.

بازدید از «طاق بستان»، «تکیه ی معاون الملک»، و...به عنوان برنامه های حاشیه ای این گردهمایی پیش بینی شده است تا شرکت کنندگان از استان های دیگر، از دیدار آثار تاریخی و کهن استان کرمانشاه نیز بهره مند شوند.