راه یابی«آقای نقاش و بچه هاش»به بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان

«آقای نقاش و بچه هاش»کاری است از مربیان واعضای مرکز فرهنگی وهنری شهر«سنقر»که به جشنواره بین المللی تئاتر کودک ونوجوان همدان راه یافته است

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه،نمایش«آقای نقاش و بچه هاش» به بخش خردسال بیست و یکمین جشنواره بین الملی تئاتر کودک و نوجوان استان همدان راه یافت.

«رضا موزونی» مدیر کل کانون استان با اعلام این خبر افزود: این نمایش، کاری از مربیان فعال و اعضای  خلاق مرکزفرهنگی و هنری شهر« سنقر» به عنوان یکی از برگزیدگان بیست و یکمین جشنواره بین الملی تئاتر کودک و نوجوان استان همدان انتخاب شده است.

«موزونی» در رابطه با داستان این نمایش نیز گفت: داستان این نمایش در خصوص شخصی به نام آقای نقاش است که قصد دارد کارهای خوب دو بچه ی خود را نقاشی کرده و با نقاشی کارهای خوب بچه ها نمایشگاهی برگزار نماید. و در ضمن نقاشی کارهای بد بچه های خود را به داخل سطل آشغال بیندازد.

عوامل اجرایی نمایش«آقای نقاش و بچه هاش»به شرح زیر می باشد.  :

سرپرست گروه: نیلوفر مظفری

نویسنده  و کارگردان : محمد رضا مظفری

عکاس : اسماء اصغری

افکت موسیقی : نرگس عباسی

بازیگران : صادق زارعی - شایان سپید دست - پارسا بنی عامریان

بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان همدان به دبیری پیام دهکردی از 15 مهرماه مصادف با روز جهانی کودک  آغاز و تا 21 مهر ماه، هم زمان با عید سعید غدیرخم برگزار می‌شود.