اعضای مرکز «کوزران» به استقبال ماه محرم رفتند

با برنامه ریزی انجام شده از سوی مربیان این مرکز، ویژه برنامه های ماه محرم از روز اول این ماه آغاز شده و تا عاشورای حسینی نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کرمانشاه،در چهارمین روز محرم ،مرکز «کوزران» به عزاداری سید وسالار شهیدان پرداختند.

در این مراسم که با حضور جمعی از آیات اعزام از قم، حاج آقا اسماعیلی ،حاج آقاکماسی وحاج آقا امرایی ،بخشدار،شهردار وتنی چند از مسئولین بخش«کوزران» و اعضای مرکز برگزار شد

برنامه با تلاوتی چند از کلام الله مجید توسط یکی از اعضای مرکز آغاز شد . سپس مباحثی پیرامون قیام امام حسین (ع) ولزوم فریضه امر به معروف ونهی از منکر واقامه نمازتوسط حاج آقا« کماسی» مطرح شد.

در ادامه، شرکت کنندگان در این مراسم، با سینه زنی جمعی از مداحان کودک ونوجوان را همراهی کردند .

با برنامه ریزی صورت گرفته، برپایی مراسم عزاداری آقا ابا عبدالله الحسین (ع) در قالب برنامه های موضوعی ویژه این ماه از اول محرم تا بعد از تاسوعا وعاشورای حسینی در مرکز«کوزران» ادامه خواهد داشت.

 آشنایی بهتر اعضا با آرمان های امام حسین(ع)، یارانش و حقیقت واقعه کربلا (امر به معروف ونهی از منکر وبرپایی نماز )از اهدافی است که در این برنامه ها پیش بینی شده است.