پلیس فتا، کودکان کرمانشاهی را با دنیای مجازی آشنا می کند

طی برنامه ریزی انجام شده، کارشناسان پلیس فتا در کلیه مراکز سطح شهر کرمانشاه حضور یافته و به آموزش استفاده صحیح از فضای مجازی برای اعضا خواهند پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه،«پلیس فتا» جهت آموزش استفاده مناسب از فضای مجازی، در مراکز کانون استان کرمانشاه حضور می یابد.

«سیامک حجت الاسلامی»، معاون فرهنگی کانون استان با اعلام این خبر گفت: طی تفاهم نامه ای که میان اداره کل کانون پرورش فکری  استان و «پلیس فتا» منعقد شده است، کارشناسان این واحد از اواسط تیرماه در تمامی مراکز کانون سطح شهر کرمانشاه، حضور خواهند یافت و پاسخ گوی سوالات اعضا در خصوص نحوه صحیح استفاده از شبکه های اجتماعی در فضاهای مجازی می باشند.

معاون فرهنگی کانون استان همچنین افزود: ارتقای سطح سواد رسانه ای کودکان و نوجوانان می تواند عامل بازدارنده بسیار مهمی در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی کاربراران کودک و نوجوان باشد.

وی در پایان گفت: کارشناسان خبره پلیس فتا ، مفاهیم کلیدی مورد نیاز کودکان را با زبانی ساده و جذاب و با کمک تصاویر مرتبط برای اعضای مراکز کانون ارائه می نمایند.