درخشش کودک کرمانشاهی در مسابقه‌ی نقاشی هندوستان

دیپلم افتخار مسابقه‌ی بین‌المللی نقاشی «یانگ اینویز» کشور هندوستان به کودک هنرمند کرمانشاهی اعطا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، این مسابقه با موضوع آزاد برگزار شد و آثار هنرمند کودک کرمانشاهی از میان 3هزار و 842 اثر نقاشی از 13 کشور جهان موفق به دریافت دیپلم افتخار شد.
«رضا موزونی»، مدیر کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، ضمن اعلام این خبر افزود: در سالهای اخیر و به همت مسولان اداره کل کانون استان، فضای مناسبی برای رشد و شکوفایی کودکان و نوجوانان کرمانشاهی و اعضای هنرمند کانون پرورش فکری در سراسر استان کرمانشاه مهیا شده است.

مدیر کل کانون استان همچنین گفت:خوشحالیم که ثمره زحمات مربیان دلسوز و فعال مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در رویدادهای جهانی به بار نشسته و نام ایران اسلامی را در مسابقات و در کشور های مختلف جهان طنین انداز نموده است.

وی با اشاره به حضور پربار آثار اعضای هنرمند مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه و کسب رتبه های برتر مسابقات نقاشی جهانی، افزود: دیپلم افتخار مسابقه‌ی بین‌المللی نقاشی «یانگ اینویز» کشور هندوستان به کودک هنرمند کرمانشاهی اعطا شد.

وی گفت: «کیارش بابایی»، هفت ساله از مرکز 10 کانون کرمانشاه موفق به دریافت جایزه‌ی ویژه‌ای با عنوان دیپلم افتخار هیات داوری شد.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این دوره از مسابقه‌ی بین‌المللی نقاشی با ارسال 43 اثر شرکت کرده بود که برگزارکنندگان این رویداد را برآن داشت تا با اهدای یک دیپلم افتخار به خاطر مشارکت فعال و تشویق کودکان از این مجموعه قدردانی کنند.