از مراکز جدید کانون  در شهر کرمانشاه، رونمایی می شود

با پیش بینی های صورت گرفته، تا پایان اردیبهشت ماه، دو مرکز جدید در شهر کرمانشاه افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با پایان یافتن کار احداث و تجهیز مراکز تازه در سطح شهر کرمانشاه، این مراکز با حضور چهره های مهم استانی و کانون کشور، افتتاح خواهند شد.

«رضا موزونی» در ابتدای اولین جلسه شورای فرهنگی در سال جدید، با تبریک سال نو و آرزوی  موفقیت برای همه همکاران کانون استان، اظهار امیدواری کرد؛ سال 1395 ، برگ دیگری  بر تقویم موفقیت ها و سربلندی کانون استان در اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی بیفزاید.

مدیر کل کانون استان در بخش دیگری از سخنانش، با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام سال « اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، از کلیه همکاران خواست در جهت اجرایی شدن منویات رهبر عالیقدر انقلاب، کوششی مضاعف به کار گیرند و در برنامه های جاری  از سوی همکاران در سطح مراکز، اهتمام ویژه ای به این امر مهم داشته باشند.

 «موزونی»، مدیر کل کانون استان کرمانشاه در جلسه شورای فرهنگی که ویژه برنامه ریزی برای افتتاح مراکز جدید برگزار شد، با ابراز خشنودی از به ثمر رسیدن تلاش های همکاران در ساخت و راه اندازی این مراکز جدید، اظهار امیدواری کرد با آغاز به کار این مرکز، کودکان و نوجوانان، شاهد رونق فعالیت های فرهنگی در بخش های دیگری از شهر کرمانشاه باشند.

در ادامه، اعضای جلسه به  بحث و بررسی کیفیت افتتاح مراکز جدید پرداختند.همچنین هر یک از اعضا به ارایه برنامه های  پیشنهادی برای  زمان و مکان برگزاری افتتاح مراکز جدید پرداخته و نظرات خود را پیرامون دعوت از مسوولین  استانی و کشوری برای حضور در این برنامه ها ابراز داشتند.

بنا بر پیش بینی صورت گرفته، تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری، دو مرکز جدید کانون در شهر کرمانشاه، افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.