آغاز شمارش معکوس برای افتتاح مراکز جدید در کرمانشاه

سومین جلسه شورای فرهنگی ویژه حضور مدیرعامل کانون کشور و افتتاح مراکز جدید در دفتر استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، سومین جلسه شورای فرهنگی ویژه آمادگی این اداره کل برای سفر مدیرعامل کانون کشور، در دفتر مدیر کل کانون استان برگزار شد.
«رضا موزونی»، مدیر کل کانون استان کرمانشاه، در ابتدای این جلسه، ضمن تقدیر از تلاش های های کارشناسان فرهنگی و مربیان مراکز استان کرمانشاه در اجرای موفقیت آمیز تحویل برنامه آمارگیری کلیه مراکز تقدیر و تشکر کرد.
«موزونی» همچنین ، بر تعیین برنامه محوری برای کل استان در سال 1395 و پیگیری این امر توسط کارشناسان ستادی تاکید کرد.
ادامه جلسه با موضوع سفر مدیرعامل کانون کشور و افتتاح دو مرکز فرهنگی کانون در شهر کرمانشاه ادامه یافت.
مدیر کل کانون استان کرمانشاه، با اشاره به حضور مدیر مدیر عامل کانون کشور در استان ، افتتاح مراکز و دیدار با مربیان و اعضا، به  ظرفیت های خوب فرهنگی که با افتتاح این دو مجموعه فرهنگی در سطح شهر کرمانشاه اتفاق خواهد افتاد، از زمان مناسب افتتاح این دو مرکز در فصل بهار، ابراز خشنودی کرد و افزود: همواره به دنبال فرصت مناسبی برای افتتاح این دو مرکز بودیم تا همه مردم استان در جریان افتتاح و همچنین، خیر و برکات معنوی و فرهنگی حاصل از افتتاح این پروژه ها قرار بگیرند.
وی همچنین گفت: مجتمع شماره 4 کانون در شهر کرمانشاه از برکات و مصوبات  سفر مقام معظم رهبری به استان ماست و از این جهت، خداوند را شاکریم که با افتتاح این دو مرکز، کودکان و نوجوانان بخشی دیگر از شهر کرمانشاه نیز از عدالت فرهنگی برخوردار می شوند.
جلسه شورای فرهنگی کانون استان با بحث و تبادل نظر پیرامون برنامه ریزی جزییات سفر مدیر عامل کانون کشور ادامه یافت.
از مصوبات این جلسه می توان به: زمان بندی افتتاح مراکز، برگزاری نشست مربیان و نشست اعضا به صورت جداکانه با مدیر عامل، نشست  با اصحاب رسانه، بازدید از پروژه های در دست ساخت، دیدار با استاندار و مسوولین ارشد استان، حضور در مراکز شهرستان، و...اشاره کرد.
«حاجیان زاده»، مدیر عامل کانون کشور و تنی چند از مسوولین ارشد کانون، طی روزهای 28 تا 30 اردیبهشت ماه امسال ، میهمان همکاران کانون استان کرمانشاه خواهند بود.