کد خبر: 269299
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
«هامون و دریا» در کرمانشاه اکران شد

فعالیت تابستانی سینما کودک مجتمع شماره 4 کانون پرورش فکری کرمانشاه با اکران فیلم های منتخب کودک و نوجوان آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پروزش فکری کودک و نوجوان استان کرمانشاه، فعالیت «سینما کودک» کانون در شهر کرمانشاه با اکران منتخب فیلم های کودک و نوجوان وارد دور جدید فعالیت های خود شده است.

«رضا موزونی»، مدیر کل کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: با برنامه ریزی انجام شده، از روز 27 خرداداماه و همزمان با 60 سینمای کانون پرورش فکری در سراسر کشور، فیلم «هامون و دریا» در سینما کودک کرمانشاه به نمایش در آمده است.

«موزونی» با اشاره به استقبال خوب اعضا و والدین از روز اول این نمایش، از تداوم این برنامه در هفته های آتی خبر داد و گفت: هدف ما در کانون، اکران نمایش فیلم های منتخب و برگزیده گروههای سنی کودک و نوجوان در کانون است و امیدواریم  با فعالیت «سینما کودک» گامی مهم در این عرصه برداریم.

مدیر کل کانون استان کرمانشاه همچنین از اکران این فیلم ها در برخی از شهرهای استان خبر داد و افزود: در اجرای عدالت اجتماعی و نشر ارزش های فرهنگی به خصوص برای مخاطبین کودک و نوجوان، فیلم های برگزیده را در چند سالن مراکز کانون پرورش فکری در شهرهای مختلف استان کرمانشاه نیز اکران خواهیم کرد.

برنامه نمایش فیلم های کودک و نوجوان در سینما کودک شهر کرمانشاه، واقع در فرهنگیان فازیک، ضلع غربی پارک معلم، از 27 خردادماه آغاز شده و پذیرای کودکان و نوجوانان، خانواده ها و کلیه علاقه مندان به سینمای کودک و نوجوان است.