«هامون و دریا» در شهرهای مختلف استان کرمانشاه اکران می شود

«رضا موزونی»، مدیر کل کانون استان کرمانشاه: علاوه بر نمایش فیلم «هامون ودریا»، دیگر فیلم های منتخب کودک و نوجوان نیز در این شهرها به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، همزمان با آغاز اکران فیلم «هامون و دریا» در سینما کودک کرمانشاه، این فیلم در شهرهای مختلف استان کرمانشاه نیز بر روی پرده خواهد رفت.

«رضا موزونی» مدیر کل کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: یکی از فعالیت های مهم کانون پرورش فکری  در بخش سینمایی و نمایش آثار برتر هنرمندان مطرح کشور در حوزه سینمای کودک و نوجوان است.

موزونی با اشاره به بهره برداری از سینما کودک کانون پرورش فکری کرمانشاه و اکران بهترین فیلم های کودک و نوجوان در این سینما گفت: در سینما کودک کانون کرمانشاه، منتخبی از بهترین فیلم های سینمایی، انیمیشن، و...برای اولین بار در سطح کشور و به طور اختصاصی نمایش داده می شوند.

مدیر کل کانون استان کرمانشاه همچنین افزود: فیلمی که هم اکنون در سینما کودک کانون پرورش فکری کرمانشاه در حال اکران است، فیلم « هامون و دریا» نام دارد که برگزیده چندین جشنواره بین المللی داخلی و خارجی است. همچنین کارگردان این فیلم، «ابراهیم فروزش» از کارگردانان مطرح و قدیمی در حوزه سینمای کودک ایران است.

وی گفت: به زودی، این فیلم علاوه بر کرمانشاه، در سالن های نمایش مراکز کانون پرورش فکری در شهرهای مختلف استان از جمله ؛ سنقر، کنگاور، اسلام آباد غرب، روانسر، و...نیز به نمایش در خواهد آمد.

سینما کودک کانون پرورش فکری در شهر کرمانشاه، در فرهنگیان فاز یک، ضلع شرقی پارک معلم واقع شده است.