کد خبر: 227999
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲
بازدید 1572
آغاز جلسه ی خودارزیابی مسوولان مراکز کانون گیلان

جلسه ی خودارزیابی و برنامه ریزی سال 93، مسوولان 31 مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان گیلان از تاریخ 24/1/93 در مجتمع کانون پرورش فکری رشت تشکیل می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، مسوولان مراکز فرهنگی هنری به منظور بررسی وضعیت کمی و کیفی فعالیت های فرهنگی، هنری، ادبی، پژوهشی مرکز در سال گذشته و پیش بینی برنامه های سال جدید در این جلسه شرکت می کنند و به بحث و بررسی پیرامون برنامه های مرکز خود می پردازند.
مسوولان مراکز با اطلاع کامل از وضعیت آماری فعالیت های مختلف مرکز و اعلام برنامه موفق مرکز در سال 92 در این جلسه حضور می یابند.
معاون فرهنگی کانون و کارشناسان فرهنگی هنری ادبی و پژوهش اداره کل کانون پرورش فکری استان گیلان همراه مسوولان مراکز در این جلسات ضمن بررسی فعالیت های اجراشده، خط سیر فعالیت های موثر در راستای اهداف کانون را براساس پیام مقام معظم رهبری در سال جدید که سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است را ترسیم می کنند.
جلسه ی خودارزیابی و برنامه ریزی مسوولان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان از تاریخ 24/1/93 آغاز و تا تاریخ 2/2/93 ادامه دارد.