کد خبر: 236275
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱
بازدید 2600
کارگاه آموزشی حفظ محیط زیست با کتاب پیوند خورد

مربیان کانون پرورش فکری در هفته کتاب با برگزاری کارگاه آموزشی حفظ محیط زیست، کارگاه خواندن از منظر پرورش تفکر خلاق و منطقی و نمایشگاه کتاب این هفته را در مرکز فرهنگی هنری لاهیجان گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان در هفته کتاب مرکز فرهنگی هنری لاهیجان همراه کودکان و نوجوانان میزبان پرندگان آفریده‌های زیبای خداوند بود. آشنایی با حیات وحش و اهمیت حفظ محیط زیست از اهداف این کارگاه آموزشی است.
این کارگاه آموزشی با همکاری کانون پرورش فکری و گروه همیاران محیط زیست در مرکز فرهنگی هنری لاهیجان اجرا شد.
شرکت‌کنندگان ضمن آشنایی با کتاب‌های علمی با موضوع موجودات زنده و محیط زیست با پرندگان زخمی در حال تیمار و نحوه نگهداری آنها تا زمان بازگشت به طبیعت از نزدیک آشنا شدند، در ادامه نحوه برخورد با جانوران زخمی، اطلاع‌رسانی به موقع به سازمان محیط زیست، فواید داشتن محیط زیست سالم و حیات وحش زنده ودیگر موارد برای آنها تشریح شد.
برگزاری کارگاه کتاب‌خوانی از منظر پرورش تفکر خلاق و منطقی، نمایشگاه و فروشگاه کتاب، نمایشگاه آثار اعضای کانون با موضوع کتاب‌خوانی، نمایش کتاب فیلم، اجرای برنامه‌های کتاب‌محور برای دانش‌آموزان مدارس روستایی و اعضای کتاب‌خانه پستی از جمله ویژه‌برنامه‌های این مرکز در هفته کتاب است.