خنده بچه ها باعث خوشحالی بزرگترها می شود

حامد نصرآبادیان؛ از هنرمندان بازیگر وکارگردان ومدرس تئاترکشور برای اعضای فراگیرمرکز شماره4 خرم آباد نمایش پانتومیم اجراکرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان: همزمان با برگزاری کارگاه بازیگری توسط حامد نصرآبادیان، این هنرمند بازیگر وکارگردان تئاترکشور برای اعضای فراگیرمرکز شماره4 خرم آباد نمایش پانتومیم اجراکرد. 
این اجرای نمایش پانتومیم که با ژانر طنز و به همت اداره کل کانون پرورش فکری، اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان برنامه ریزی شده بود، مورد استقبال اعضا قرار گرفت.
حامد نصرآبادیان با حضور در بین اعضای مرکز گفت: بوسیله روانشناسی حرکتی و نمایشی می توان بچه ها را خنداند واز تنش دور کرد و در روحیه آنها تاثیر گذاشت و خنده بچه ها باعث خوشحالی بزرگترها می شود.
این مدرس وکارگردان تئاتر افزود: از واکنش های مثبتی که زمان اجرا از بچه ها دریافت می کنم بسیار خوشحال می شوم وشور اشتیاق ادامه کار در من ایجاد می شودو این احساس را با هیچ پولی نمی شود خرید.
نصرآبادیان آمادگی خود را برای کار با کودکان واجرای نمایش برای آنها در مراکز کانون لرستان اعلام کرد وبیان داشت: زبان پانتومیم، زبان اشاره و بین المللی است که تمام آدم های خاص وعام، کوچک وبزرگ به خوبی با آن ارتباط برقرار می کنند و در جریان قصه قرار می گیرند.
وی عنوان داشت: نمایشی که برای اعضای فراگیراجراکردم، ماجرای دلقکی است که با چمدان کوچکی وارد می شودومقابل بچه ها به خنده می ایستد و شادی می کند.
چمدان میانه هواگیر می کندازسنگینی ...کودکی معلول بالا می آیدتاچمدان حرکت کند... یک مشت شکلات شیرینی باعث ثابت توقف چمدان شده که از آن بچه هاست. شکلات ها که تقسیم می شود چمدان به حرکت می افتد. دلقک تبدیل به پرنده شده و هیچ تیری به بالش کار ساز نمی شود....
گفتنی است: حامد نصر آبادیان متولد 52 بجنورد خراسان و فارغ التحصیل نمایش کورئوگرافی ازکشور ارمنستان است که از سال 79 تا به امروز مشغول تدریس در دانشگاهای هنرهای زیبا دانشگاه تهران، هنر و معماری تهران مرکز، دانشگاه آزاد اراک، سوره تهران، سپهر اصفهان، نبی اکرم تبریز، MMU مالزی و دو کالج در ترکیه و ارمنستان می باشدو بیش از 62 اثر نمایشی به همراه 29 کارگاه داخلی و خارجی از دیگرفعالیت های این هنرمند است.