کد خبر: 236436
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۲
عیادت بیماران کودک با اهدای کتاب

همزمان با هفته کتاب، مدیران کل کانون پرورش فکری مازندران و کتابخانه های عمومی استان و همکارانشان با حضور در بخش اطفال بیمارستان بوعلی سینا ساری ضمن عیادت، به بیماران این بخش کتاب هدیه دادند.<BR>

 
 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، در این برنامه مدیران و کارکنان این دو دستگاه با حضور در بخش های تخصصی اطفال ضمن عیادت از کودکان بیمار به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی به آن ها کتاب هدیه شد.
مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران  در این برنامه علاوه بر اهدای کتاب، قول همکاری مساعد نسبت به تجهیز کتاب کودک ونوجوان را در بخش بیماران سرطانی این بیمارستان داد.
وی ضمن گفتگو با برخی از بیماران این بخش و اظهار کرد: راه اندازی کتابخانه های خاص کودک ونوجوان داخل برای هر بخش می تواند زمینه ایجاد نماید تا بیماران کودک ونوجوان این بیمارستان ضمن ایجاد نشاط و شادی، آنان را در جهت مطالعه بیشتر کمک نماید.
گرجی همچنین در گفتگوی با چند تن از بیمارن بخش کودک و گفتگو در خصوص نحوه مطالعه آنان، به انان قول داد تا  کتابخانه کوچک کلاسی در مدارس آنان خبر داد تا با هماهنگی های لازم با مدارس مربوطه این مورد تحقق یابد.
گفتنی است مدیر کل این کانون و همکارانش چندی پیش از  بیماران بیمارستان تخصصی کودک امیر کلای بابل عیادت کردند و با آنان کتاب اهدا نمودند.