کد خبر: 265003
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲
برپایی کارگاه ویژه مادران در چالوس

مرکز شماره یک چالوس در راستای طرح کانون و مدرسه اقدام به برگزاری کارگاه ویژه مادران نموده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران به نقل از مرکز شماره یک چالوس، این مرکز همزمان و هم راستای طرح کانون ومدرسه، پذیرای دانش آموزان و مادران آنها است.
بر اساس گزارش مسوول مرکز شماره یک چالوس، دانش آموزان اعضای طرح با حضور در کارگاه هنر، ادبیات وفرهنگ  بعد از ساعت مدرسه به  صورت دسته جمعی به کانون مراجعه می کنند .
سارا نوشیر افزود: آنها در برنامه ستار دارشدن خود وکلاس شانتلاش میکنند. این دانش آموزان پر تلاش و ساعی برای مطالعه با هم رقابت دارند و آرام آرامبر اساس  اهداف کانون در جهت شکوفایی استعداد ها و خلاقیت های خود حرکت می کنند.
وی اظهار داشت:همزمان با طرح کانون و مدرسه که با حضور پررنگ و مشتاقانه دانش آموزان صورت گرفته است، کارگاه فرهنگ نیز برای مادران، اولین ماه خود را پشت سر می گذارد
این مسئول با بیان اینکه کارگاه فرهنگ وهنر نیز برای مادران، علاقه مندی اولیا را برای حضور در  کانون رنگ بخشیده؛ ابراز امیدواری کرد: این اتفاق مبارک  چشم اندازی روشن  برای حرکت های بعدی خواهد بود.
به عقیده نوشیر،با  این برنامه ها و کارگاه ها ارتباط موثر  بین نسل گذشته وجدید  ایجاد می شود.
مسئول کانون پرورش فکری شماره یک چالوس از برگزاری همایش های مادران  و فرزندان دراین شهرستان خبر داد و فعالیت های اینچنینی را برای ارتباط موثر بین خانوادها، فرزندان و رابطه متقابل آنها با کانون و شناخت ظرفیت ها و اهداف کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان موثر عنوان کرد.
  طرح کانون و مدرسه از جمله طرح های کانون پرورش فکری است که با همکاری مدارس ابتدایی در مراکز فرهنگی و هنری کانون برگزار می شود. بر اساس این طرح، مربیان مراکز فرهنگی و هنری با توجه به مطالعه کتب درسی، مفاهیم مورد نظر را با برنامه های خلاقانه  فرهنگی، هنری و ادبی  به روش غیر مستقیم به  دانش آموزان آموزش می دهند.