جشن دختران مرکز فرهنگی هنری خاوه  و شماره یک محلات  و شماره دو محلات و شماره دو خمین درهفته کرامت

مراکز فرهنگی هنری استان مرکزی هم چنان مشغو ل اجرای جشن در ایامه دهه کرامت هستند و با اجرای برنامه های گوناگوناین روزها از اعضای دختر استقبال می کنند.

 

 

  به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س)و روز دختر برنامه های ذیل در مرکز فرهنگی هنری  خاوه برگزار شد- معرفی کتاب کاش تو را میدیدم که به بیان فرازهایی از زندگی حضرت می پردازد.- جشن میلاد حضرت که در تاریخ 6/6/93 با حضور بیش از 80 نفر از مادران و دخترانشان برگزار شد. این جشنبا قرائت قرآن شروع شده و سپس برنامه هاینمایش عروسکی توسط اعضا کودک-مسابقه کتابخوانی-نمایش خلاق توسط اعضا نوجوان-مسابقه از زندگی حضرت معصومه-اجرای شعر و دکلمه-مولودی خوانی-اهداء جوایز-پذیرایی برگزار شد در پایان جشن ، مادران از کارها و آثاری که فرزندانشان ساخته بودند بازدید کردند.در ادامه برنامه های روز دختر روزیک شنبه  9/6/93 حدود 20 نفر از اعضا دختر مرکز و تعدادی از  مادران اعضا ء با  غذاها و دسر های  رنگارنگ و خوشمزه به مرکز اومدن .در این برنامه به دختران کدبانویی که  غذاهایی خوش طعم- دارای تزئین بهتر و نوآوری  داشتند جوایزی اهداء شد و زوز شادی  برای ما و آنها بود.

مرکز فرهنگی هنری شماره یک محلات

 در تاریخ 93/6/6 مراسم جشنی به مناسبت روز دختر و ولادت حضرت فاطمه معصومه از ساعت 10ونیم با حضور 40نفر از اعضاء دختر کودک و نوجوان  در سالن مرکز شماره یک برگزار شد.در این مراسم ضمن معرفی شخصیت حضرت،مولودی خوانی،شعر خوانی و مسابقه توسط بچه ها انجام شد..در آخر نیز تمام شرکت کنندگان پذیرایی شدند.همچنین کارت پستالهایی نیز با استفاده از تکنیک کلاژ تهیه کردند و در آخر به برگزیدگان مسابقه جوایزی اهدا شد.

مرکز فرهنگی هنری شماره دو محلات  

در تاریخ ۰۶/۰۶/۹۳  ضمن معرفی شخصیت حضرت معصومه (س) به تعداد ۱۵ نفر از دختران کودک و نوجوان عضو مرکز کارت پستالهایی که قبلا" توسط مربیان تهیه شده بود اهداء و با شکلات از ایشان پذیرایی به عمل آمد .

 

 

 

مرکز فرهنگی هنری شماره 2 خمین

 پنج شنبه  مورخ  1393/06/06در مرکز  فرهنگی هنری شماره  2 خمین شور و نشاطی بر پا بود . ولادت با سعادت بانوی آب و آینه حضرت فاطمه ی  معصومه"س" و روز دختر .و چه مناسبتی  بهتر از  این روز برای برگزاری صبح شعر و داستان جوانه های امید .بچه ها آمدند و شعرها و داستان های خود را در حضور دیگر دوستان خود خواندند و چه زیبا بود رقص الفبا از زبان شیرین شاعران و نویسندگان آینده.