کد خبر: 236508
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۴
بازدید 1915
هفته کتاب و کتابخوانی درمراکزفرهنگی هنری آشتیان و نیم ور

ترویج کتاب خوانی میان کودکان و نوجوانان، به معنای تلاش برای علاقه مند کردن آن ها به مطالعه و ایجاد عادت به مطا لعه به عنوان یک برنامه ی روزانه مراکز فرهنگی هنری استان است.

مرکز فرهنگی هنری آشتیان

به مناسبت هفته کتاب وکتابخوانی  نمایشگاهی از کاردستی اعضا به همراه کتاب کاردستی و طرح های دیواری معرفی کتاب در کنار کتابهای ان ها ونمایش فیلم های کانون به همراه معرفی کتاب فیلم در مرکز برپامی باشد .

 

روزانه اعضا ودانش آموزان از مدرسه جهت بازدید به مرکز می آیند وامروز هم کانون میزبان 40 نفر از دانش اموزان  پسر کلاس سوم دبستان غفوری  بود وانها با کتابهای کانون و شرایط عضویت آشنا شده وفیلم یکی کم است برای انها نمایش داده شد وکتاب ان نیز معرفی گردید.در مورد خلاصه کتاب وپیام وموضوع کتاب جهت استفاده در فعالیت یار مهربان در مدرسه نیز توضیحاتی داده شد.

مرکز فرهنگی هنری نیم ور

مناسبت هفته کتاب در مرکز نیم ور برنامه هایی به شرح زیر اجرا شدمعرفی ایام،برپایی نمایشگاه،دعوت از دانش آموزان مدرسه شهدا با حضور معلمان و اجرای برنامه(معرفی فعالیتهای کانون ، قصه گویی ، شعرخوانی، آموزش کاردستی، نمایش فیلم، بازدید از نمایشگاه توسط دانش آموزان ،معرفی نویسندگان کودک)برگزاری ایستگاه نقاشی،برگزاری ایستگاه کاردستی و آموزش سازه های دست ساز،نمایش فیلم،معرفی نویسندگان کودک و نوجوان

مرکز فر هنگی هنری شماره 3اراک

روز بیست وچهارم   آبان ماه، آغاز هفته کتاب و کتاب خوانی است. در این هفته، ترویج کتاب خوانی میان کودکان و نوجوانان، به معنای تلاش برای علاقه مند کردن آن ها به مطالعه و ایجاد عادت به مطا لعه به عنوان یک برنامه ی روزانه است. ما هم در مرکز فرهنگی هنری شماره 3 با تدارک برنامه هایی در همین راستا سعی در پیش برد این اهداف داشته و با برگزاری نمایشگاهی از آثار فرهنگی و هنری اعضا و نیز دعوت از مدارس همجوار و همچنین با تقدیر از اعضاء فعال و کتاب خوان مرکز و اهدائ جوایز برگزیدگان جشنواره رضوی طی مراسمی این هفته را گرامی داشتیم.