کد خبر: 241090
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۸
بازدید 1778
جشن میلاد کوثر

به مناسبت بزرگداشت مقام حضرت فاطمه زهرا(س ) و مقام زن جشن " میلاد کوثر " با همکاری کانون و مشارکت بسیج خواهران شهرستان بستک برگزارشد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، جشن بزرگداشت مقام حضرت فاطمه زهرا(س ) شامگاه یک‌شنبه 23 فروردین با همکاری کانون و بسیج خواهران شهرستان بستک برگزارشد.
 زهرا  رحمانی مربی مسئول مرکز بستک هدف از اجرای این جشن را بزرگداشت مقام حضرت فاطمه ( س) و شناساندن ابعاد شخصیتی این بانوی بزرگوار دانست و گفت: در این مراسم 45 نفر از اعضای مرکز بستک به همراه مادرانشان شرکت کردند و با اجرا کردن برنامه‌های شاد و متنوع این ایام را گرامی داشتند.
مسوول مرکز بستک افزود:  کانون با برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع "هدیه ی من به مادرم " ویژه کودکان در کنار جشن میلاد کوثر پذیرای کودکان بودکه بیش از 50 نفر از کودکان نقاشی کشیدند و در پایان به 10 نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا گردید.
تلاوت سوره کوثر توسط اعضا، اجرای سرود با عنوان " غم چشم چراغم مادر "توسط 20 نفر از اعضای نوجوان، ارایه دکلمه توسط فاطمه پشن عضو نوجوان مرکزو اجرای مسابقه‌ی " نام من فاطمه‌است" برای کلیه حاضرین در این جشن از برنامه‌های اجرا شده دراین مراسم بود.
در مسابقه‌ی نام من فاطمه است به 6 نفر از شرکت کنندگانی که نام فاطمه داشتند به قید قرعه جوایزی اهدا شد.
ویژه برنامه‌ی بزرگداشت مقام حضرت فاطمه ( س ) و روز زن شامگاه یک‌شنبه 23 فرودین در سالن پیامبر اعظم این شهرستان برگزارشد.