اولین جلسه اجرایی شدن تفاهم نامه کانون و معاونت آموزش و پرورش استان

با توجه به اهمیت و ضرورت تعامل وهمکاری بین کانون ومعاومت فرهنگی آموزش و پرورش اولین جلسه‌‌ اجرایی شدن تفاهم نامه در دفتر مدیر کل کانون استان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، اولین جلسه‌ی هماهنگی جهت اجرایی شدن تفاهم نامه همکاری بین کانون و آموزش وپرورش استان با عضویت مدیر کل کانون و معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان برگزارشد.
ناهید سلیمانی مدیر کل کانون استان هرمزگان، ضمن اشاره به همکاری‌های دو طرف وظرفیت‌های موجود، این تفاهم نامه را یک اتفاق خوشایند در سطح کشور دانست و هدف اصلی از این تفاهم نامه را استفاده ازظرفیت های دو دستگاه فرهنگی عنوان کرد .
     مدیر کل کانون افزود : از طریق این تفاهم نامه ارتباط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش افزایش می‌یابد و می توان بیش از پیش از ظرفیت های معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش که یک مجموعه گسترده و تاثیرگذار می باشد بهره برد.
همچنین وی افزود: در ارتباط این همکاری می‌توان از مباحثی مانند کتاب و کتابخوانی و ترویج فرهنگ مطالعه که کانون در این زمینه از تخصص ویژه ای برخوردار است استفاده نمود.
وی خاطر نشان کرد:این تفاهم نامه با هدف ترویج فرهنگ مطالعه تقویت توانایی ادبی وهنری مدارس،برقراری و تقویت ارتباط ، برپایی جشنواره‌ها و مسابقات فرهنگی ، هنری وادبی تدوین شده است که امیدواریم از این فرصت به‌وجود آمده به نحو شایسته استفاده کرد.
در ادامه  احمد مهرانی معاون پرورشی و فرهنگی استان استفاده از پتانسیل موجود در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را گامی موثر در تعالی بخشیدن به کیفیت برنامه های پرورشی و تربیتی دانست .
وی این اتفاق را گامی موثر درجهت همکاری بیشتر کانون و آموزش و پرورش دانست و افزود: امیدواریم اجرایی شدن این شیوه نامه باعث شودکه از ظرفیت های درون سازمان و برون سازمانی یکدیگربیشتر  بهره ببریم.
دراین جلسه خلیل مسیحی معاون فرهنگی کانون و نعیم اسدی کارشناس مسوول فرهنگی استان به عنوان نمایندگان کانون و مهدیه سراجی کارشناس فرهنگی هنری آموزش و پرورش به عنوان نماینده آموزش و پرورش معرفی شدند.
 تشکیل دبیرخانه ، تشکیل کارگروه ، نشست با نمایندگان فروش محصولات فرهنگی کانون، طراحی واجرای کارگاه‌های آموزشی کوتاه مدت برای مربیان پرورشی، بومی سازی شیوه نامه‌،  از مصوبات انجام شده در این جلسه بود.
طی این جلسه کارگروه موظف است هر سه ماه یک بار گزارشی از نتایج ،دستاوردها و فعالیت ها را به مدیر عامل کانون و معاون پرورشی وفرهنگی وزارت آموزش و پروش ارسال کند.
اولین جلسه‌ی همکاری تفاهم نامه کانون و آموزش و پرورش صبح روز دوشنبه 2 آذر با حضور مدیر کل کانون ، معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش، معاون فرهنگی کانون ، کارشناس مسوول فرهنگی کانون، کارشناس فرهنگی هنری آموزش و پروش و کارشناس روابط عمومی کانون در دفتر مدیر کل کانون استان  برگزارشد.