کد خبر: 268548
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
بازدید 3546
برگزاری جشن پایان تحصیلی پیش دبستانی ها در کانون پرورش فکری بستک

جشن «پایان تحصیلی پیش دبستانی ها» با حضور 180 کودک پیش دبستانی و مادران آن‌ها در کانون پرورش فکری بستک برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، جشن «پایان تحصیلی پیش دبستانی ها» با حضور 180 کودک پیش دبستانی و مادران آن‌ها در کانون پرورش فکری بستک برگزار شد .
زهرا رحمانی مسئول مرکز فرهنگی هنری بستک گفت: با هدف گسترش تعامل و پیوند بین خانواده ها و کانون در حاشیه جشن پایان تحصیلی پیش دبستان‌ها مربیان کانون به معرفی فعالیت‌های کانون پرداختند.
وی افزود: با توجه به این‌که پر کردن صحیح اوقات فراغت برای کودکان ونوجوانان بسیار اهمیت دارد مربیان در جشن پایان تحصیلی پیش دبستانی ها به منظور هدفمند نمودن اوقات فراغت آنان،خانواده ها را دعوت به ثبت نام کودکانشان در کلاسهای کانون نمودند.
رحمانی با بیان اینکه دراین ایام جشن 4 مهد و پیش دبستانی در کانون برگزار شدو بیش از 180 کودک   پیش دبستانی با مادران خود حضور داشتند، گفت: تلاش شد در این برنامه خانواده ها با انواع فعالیت های فرهنگی و هنری آشنا شوند.
وی با اشاره به اینکه سفالگری و نقاشی به عنوان دو فعالیت دست ورزی تأثیرگذار محسوب می شوند، تصریح کرد: خانواده ها می توانند با آگاهی از این گونه فعالیت ها، تصمیمات صحیح برای پرکردن اوقات فراغت فرزندان خود بگیرند.
مسوول مرکز بستک این نوع فعالیت برای کودکان و نوجوانان را بسیار مفید و موثر دانست و خاطرنشان کرد: انجام اینگونه فعالیت ها در تقویت عضلات دست کودکان و نوجوانان تأثیرگذار بوده و آنها را در انجام فعالیت های بدنی سنگین در زمان تحصیل آماده می کند.
لازم به ذکر است مربیان کانون مهربانی برای کودکان هر کدام از مهدها برنامه های متنوع و شادی همچون:قصه گویی، نمایش فیلم ،مسابقه و نمایش عروسکی اجرا نمودند.
 با توجه به نزدیکی پایان سال تحصیلی برای آشنایی بیشتر خانواده ها با فعالیت های فرهنگی، هنری، علمی و آموزشی، پیش دبستانی ها جشن فارغ التحصیلی خود ازاین مقطع را در کانون پرورش فکری بستک برگزار کردند.