کد خبر: 228160
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳
بازدید 945
جشن میلاد حضرت زهرا(س) در مراکز کانون استان همدان

به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراکز اسدآباد و کبودرآهنگ ویژه برنامه های مختلفی انجام دادند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان همدان، اعضا کودک و نوجوان مرکز اسدآباد در ویژه برنامه " مادر تورا سلام ، مادر تورا درود " حضوری چشمگیر داشتند.در این برنامه اعضا اسماء مبارک حضرت فاطمه را بر روی چوب به صورت کتیبه خوشنویسی نموده و سپس با رنگ آمیزی چوب ها آثار نقاشی خط خود را به عنوان هدیه های زیبا به مادرانشان هدیه دادند.
ویژه برنامه" گوهر هستی " از دیگر برنامه های مرکز بود که با هدف آشنا نمودن اعضا با ابعاد گوناگون شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار کرد. در این برنامه  اعضا ابتدا در مسابقه گوهر هستی که به مناسبت جشن ولادت حضرت زهرا و روز مادر در نظر گرفته شده بود شرکت نموده و بعد از بررسی و قرعه کشی به کودکان و نوجوانان حاضر در این مسابقه جوائزی اهداء گردید.
 
درمرکز فرهنگی و هنری کبودآهنگ نیز با همکاری اعضاء مرکز برای مادران اعضاء برنامه جشنی جهت قدردانی از زحمات مادران عزیز برگزار شد که در این برنامه کارت پستال هایی که اعضاء در کانون برای هدیه به مادرانشان درست کرده بودند به همراه گل و کادو تقدیم مادرانشان کردند و بر دستان مادرانشان بوسه زدند و از زحمات مادرانشان قدردانی کردند.
بیان خصوصیات اخلاقی و شخصیتی حضرت فاطمه زهرا(س) توسط یکی از مادران ،مولودی خوانی توسط یکی از اعضاء دختر،قصه گویی از زندگی فاطمه زهرا(س) ، شعرخوانی ، دکلمه خوانی وپذیرایی از دیگر برنامه های این جشن بود.
 
گفتنی است این برنامه های  فرهنگی هنری با حضور مربیان و اعضا با هدف آشنایی بیشتر با شخصیت حضرت زهرا (س) والگو قرار دادن این بانوی بزرگوار به عنوان الگویی اسلامی برای زندگی و تقدیر از زحمات مادران برگزار شد که در پایان نیز نمایشگاهی از آثار اعضا برپا گردید .