تجلیل از نویسنده کودک و نوجوان همدانی در هفته کتاب

سید مهرداد موسویان نویسنده کودک و نوجوان در هفته کتاب مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، همزمان با چهارمین روز از هفته کتاب و کتابخوانی سید محمد رضا جوادی به همراه جمعی از کارکنان ستادی کانون با حضور در منزل سید مهرداد موسویان نویسنده کودک ونوجوان به جهت فعالیت در حوزه کودک تقدیر کردند.
سید محمدرضا جوادی مدیر کل کانون استان همدان در این دیدار از نویسندگان به عنوان یکی از ارکان فرهنگ سازی و جهت دهی فکری به جامعه نام برد و افزود: ارج نهادن به جایگاه آنها سبب تشویق برای فعالیت بیشتر در عرصه نویسندگی و کتابخوانی می شود.
جوادی در قسمتی از این لوح به این نویسنده آورده است: کودکان و نوجوانان کشفهای بسیار بزرگ زندگی شان را وامدار اندیشه و هنر ارزشمند شما خواهند دانست. این همان جهان ارزشمند شماست که هر صاحب هنر را به ستایش و تحسین وا می دارد.
سید مهرداد موسویان نویسنده کتابهای انقلاب در حوزه کودک نیز با تشکر از مدیر کل و کارکنان کانون اظهار داشت: اجرای چنین برنامههایی باعث دلگرمی نویسندکان می شود.وی متولد 1362 در همدان و دارای کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی از دانشگاه پیام نور تهران در رشته تخصصی داستان بوده و (( سفیدی پر کلاغ)) (( شهید خودم)) (( میوه های رسیده)) و آخرین مرد ایستاده و... از جمله کتابهای این نویسنده می باشد.
گفتنی است در این دیدار زهرا رضوی ملایری معاون فرهنگی، بهناز ضرابی زاده کارشناس مسوول ادبی، محمد تقی توکلی کارشناس فرهنگی، رمضان آهنگران کارشناس حراست و مصطفی فراهانی کارشناس روابط عمومی حضور داشتند.