شادی کودکان و نوجوانان در میلاد حضرت مهدی(عج)

به مناسبت میلاد سراسر نور و شادی یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) مراسم جشنی با حضور کودکان و نوجوانان در مراکز کانون استان همدان اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، همزمان با میلاد سراسر نور و شادی یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) مراسم جشنی با حضور کودکان و نوجوانان در مراکز بهار، رزن،اسدآباد و فیروزان، سامن، فامنین، ازندریان و فرسفج برگزار شد.
 
مراسم جشن عطر نرگس در بهار
مراسم جشنی با حضور 70 نفر از دانش آموزان و معلمان دبستان دخترانه شاهد در کانون پرورش فکری بهار برگزار شد . اعظم کیانی و زهرا اسدی از مربیان فرهنگی مرکز فرهنگی هنری بهار به معرفی شخصیت حضرت مهدی (عج) پرداختند و جهت تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج) همراه با دانش آموزان و معلمان دعای فرج آقا قرائت شد .
راضیه محمدی سرپرست کانون بهار نیز قصه زندگی صاحب الزمان (عج) را برای دانش آموزان بازگو کرد . مسابقه ماست خوری ، مولودی خوانی، پذیرایی با کیک که به اسم حضرت مهدی (عج) ، کارت پستال سازی، کارگاه ادبی و نوشتن خلاق و شعر سرایی از دیگر برنامه‌های این مرکز بود.
 
جشن نیمه شعبان با عنوان " گل باغ امامت " در اسدآباد
ویژه برنامه ی " گل باغ امامت " در کانون مرکز اسدآباد با هدف ایجاد فضای شاد معنوی در سایه جشن میلاد حضرت حجت (عج) و نیز آشنا نمودن اعضا که ابعاد شخصیت امام عصر و ولادت ایشان با بیش از 60 نفر از اعضا اجرا شد. معرفی شخصیت ، معرفی وقایع ، برگزاری جشن با مولودی خوانی اعضا ، خوشنوسی و سفالگری از برنامه‌های این جشن بود . در این ویژه برنامه اعضا با حضور درکارگاه سفال با استفاده از گل و کاغذهای رنگی گلهای نرگس ساختند و آنها را به ساحت مقدس امام زمان (عج) تقدیم نمودند . در کارگاه خوشنوسی اعضا القاب و اسماء حضرت قائم را به صورت خط نقاشی ترسیم نمودند .
 
جشن بزرگداشت مقام معلم و نیمه شعبان در مرکز رزن
پنج عضو دختر کودک به اجرای قصه دینی پرداختند .در ادامه ازاعضا فعال مرکز ،عضو نوجوان شرکت کننده در جشنواره قصه گویی بین المللی ، مربیان و معلمین میهمان در برنامه و شرکت کنندگان در برنامه قصه گویی با هدایایی تقدیر شد.
 

در فیروزان، سامن، فامنین، ازندریان، فرسفج  و سایر مراکز کانون نیز برنامه‌های مختلفی با حضور کودکان و نوجوانان اجرا شد.