کد خبر: 268807
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۶
بازدید 968
بادبادکها برفراز آسمان مریانج

جشن بادبادک‌ها با حضور پرشور کودکان و نوجوانان در مریانج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مرکز فرهنگی، هنری شهر مریانج میزبان کودکان و نوجوانان در برگزاری جشن بادبادک‌ها بود.
بر اساس این گزارش جشن پرواز بادبادکها توسط کانون پرورش فکری مریانج با همکاری شهرداری ، شورای اسلامی و اداره ورزش این شهر با حضور بیش از 400 کودک و نوجوان به همراه خانواده و ثبت 110 بادبادک و اجرای مجری کودک صدا و سیمای استان در بوستان الوند مریانج برگزارشد .
سمیه یارمحمدی مسوول این مرکز یادآور شد: در دنیای امروزی که کودکان و نوجوانان بیشتر به دنبال بازی‌های رایانه‌ای هستند به دنبال فرصت‌هایی از این قبیل هستیم تا کودکان بتوانند در دامن طبیعت یک روز مفرط و پرانرژی را رقم بزنند.
وی تصریح کرد: اجرای این برنامه بهانه خوبی بود تا خانواده‌ها در کنار هم در یک روز غیر تعطیل جمع شده و برای برتری کودکان خود در این جشن به همدیگر کمک کنند.
در پایان جشن به سه نفر برتر که بادبادکهای دست ساز داشته و بادبادکهایشان مسافت بیشتری را طی کرده بودند جوایزی از طرف تربیت بدنی مریانج و 6 جایزه از طرف کانون و 10 جایزه از طرف شهرداری مریانج به شرکت کنندگان اهدا شد .