مسابقه اذان اعضا مراکز فرهنگی، هنری همدان و بهار

همزمان با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان مسابقه اذان اعضا مراکز فرهنگی، هنری شهرستان‌های همدان و بهار در مرکز شماره سه همدان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان،همزمان با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان مسابقه اذان اعضا مراکز فرهنگی، هنری شهرستان‌های همدان و بهار  در مرکز شماره سه همدان برگزار شد.
زهرا رضوی ملایری معاون فرهنگی کانون استان  ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، گفت: اذان صدای رسای اسلام ناب محمدی (ص)در اطلاع رسانی و فراخوان به برپایی نماز به عنوان نماد بندگی در جامعه مسلمین است که صدای زیبا، گیرا و مجذوب کننده در اقامه با شکوه نماز بسیار موثر است.
وی توجّه به ارزش و جایگاه تربیتی والای اذان در شریعت محّمدی (ص) به جهت دعوت به‌سوی عبادت و بندگی خداوند متعال، آشنایی مخاطبان کودک و نوجوان با تعالیم و معارف دینی و اسلام و افزایش معرفت دینی وتعمیم فهم، درک و تدبر اذان گویی در میان کودکان ونوجوانان را از اهداف این مسابقه بیان کرد.
در این دوره از مسابقه اذان 41 نفر از اعضا پسر کودک و نوجوان در گروه سنی( ج،د،ه )هشت مرکز ثابت شهرستان­های همدان، بهار و صالح آباد ثبت نام کردند که در پایان در بخش کودک ابوالفضل بیات از مرکز 2 همدان، یاشار غزنوی از مرکز چهار همدان و محمد طه گلستانی عضو مرکز 5 همدان رتبه های اول تاسوم را به خود اختصاص دادند.
در بخش نوجوان نیز مهدی یعقوبی از صالح آباد، محمد امین رجبی و سید محمد جواد معصومی از مرکز دو همدان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
گفتنی است حجت السلام و المسلمین ثابت عیار و محمد تقی توکلی دبیر ستاد اقامه نماز کانون استان داوران این مسابقه بودند.