کد خبر: 240879
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰
بازدید 2512
مدیرکل کانون استان یزد بهار 94 را به همکاران خود تبریک گفت

متن پیام تبریک عباسعلی دانافر مدیرکل کانون استان یزد به مناسبت نوروز 94 به قرار زیر است.

به نام خداوند بهارآفرین
"رسید مژده که آمد بهار و سبزه دمید
وظیفه گر برسد مصرفش گل است و نبید"
سال 93 آخرین ساعات خود را پشت سرمی‌گذارد و در انتظار حلول سال جدید و آمدن بهار و زیبایی‌هایش هستیم.
هر بهار بیش از هرچیز ما را به یاد کودکی‌هایمان می‌اندازد و شاید یکی از رازهای ماندگاری بهار همین باشد. هرچیز به فصل کودکی پیوند می‌خورد به یادماندنی می‌شود.
پس با هر بهار لحظه‌های کودکی دوباره جان می‌گیرد؛ حس پوشیدن لباس‌های عید، حس شمردن اسکناس‌های نو که نباید تا می‌خورد، حس یواشکی قاپیدن پسته‌های خندان آجیل و...
با همان حس کودکی، دل‌نگرانی‌ها و خیال‌های کهنه‌‌‌ی سالی که گذشت را به خدا می‌سپاریم و تجربه‌هایش را با خود به سال جدید می‌آوریم. بهاری که می‌آید، آغازی دوباره است؛ برای اندیشه‌های نو، ایده‌های خلاقانه و احیای انگیزه‌ها که همه تنها با هم‌دلی، هم‌فکری و همکاری بیشتر و تقویت مهربانی‌هایمان محقق خواهد شد.
بی شک انتظار آن یار سفرکرده در لحظه‌های انتظار بهار امسال که به کوثر وجود حضرت زهرا (س) نیز پیوند خورده، بیش از پیش تداعی می‌شود و تحویل سال 94 با نام و یاد این دو بزرگوار سرشار از خیر و برکت خواهد بود.
"تو بیایی ، همه ساعت‌ها ، ثانیه ها
از همین روز ، همین لحظه ، همین دم عیدند ..."
در آستانه‌ی سال نو، آمدن نوروز را به محضر تک‌تک همکاران ارجمندم صمیمانه تبریک می‌گویم و سالی سرشار از شادی، نشاط و  آرامش برای شما بزرگواران و خانواده‌های محترمتان آرزو دارم.      "امسال نیز یکسره سهم شما بهار"

                      عباسعلی دانافر

      مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان