کد خبر: 227591
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۰
بازدید 1278
مراسم  جشن پایان سال مرکز مجتمع کرج برگزار شد

مراسم پایان سال مرکز مجتمع کرج با حضور مدیر کل ،معاون فرهنگی و جمعی از کارشناسان و مربیان اداره کل کانون البرز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز این مراسم از ساعت 14 الی 16 در محل سالن همایش های شهید رضا پناهی مجتمع مرکزی کانون استان البرز برگزار شد .

اجرای نمایش خلاق (معرفی فصول ) ،اجرای نمایش خلاق (معرفی سفره هفت سین ) توسط اعضا کلاس های شهریه ای قصه ،شعر و نمایش ،اجرای موسیقی  توسط اعضا کلاس های شهریه ای ،اجرای موسیقی سنتی توسط اعضا ارشد مراکز کانون استان ،قصه گویی ،معرفی تاریخچه و سنت های نوروزی از جمله فعالیت های اجرا شده در این مراسم بود .

میترا فرهادیان مسؤول مرکز مجتمع  حضور والدین در کنار اعضا و اجرای فعالیت های مختلف توسط اعضا کلاس های ویژه مرکز هم چنین آشنایی اعضا با سنت عید نوروز را از اصلی ترین اهداف این برنامه دانست .

علی رضا جلالی مدیر کل کانون استان نیز در این مراسم در سخنانی ضمن تشکر از تلاش های کلیه همکاران مرکز  خطاب به خانواده ها گفت :

کانون مجموعه ای است که اعضا داوطلبانه و آزادانه وارد آن شده و از قریب 42 نوع فعالیت مختلف آن که بسیاری از آن ها به صورت رایگان اما مؤثر اجرا خواهند شد ،بهره می گیرند و افزود : این فعالیت ها زیر ساخت های  سایر فعالیت ها را تشکیل خواهند داد .

کانون را مجموعه ای فراتر از برگزار کننده کلاس های هنری و در درجه اول به عنوان یک کتابخانه ببینید و ادامه داد :

وی در پایان کانون را محلی دانست که بچه ها در آن می توانند صاحب ذوق و اندیشه شوند و گفت : خروجی کانون اعضا با ذوق و مهارت است .

لازم به توضیح است که در پایان مراسم از اعضا کلاس های موسیقی و نمایش خلاق تجلیل شد .