کد خبر: 198025
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۸:۵۷
 جشن گل نرگس به اینترنت رسید <BR>
 <BR>

جشن گل نرگس مسابقه جدید سایت اینترنتی مسابقات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت آغاز امامت حضرت مهدی(عج) فعال شده است.


به گزارش روابط عمومی کانون، این مسابقه با طرح 14 سوال سه گزینه‌ای قصد دارد میزان آشنایی کودکان و نوجوانان فارسی زبان را با زندگی دوازدهمین ستاره درخشان آسمان ولایت و امامت مورد ارزیابی قرار دهد.
در این سوال‌ها که با همکاری مرکز فرهنگی، هنری کودکان گل نرگس وابسته به مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود موضوع‌هایی مانند زندگی، غیبت، نائبان امام و ویژگی‌های دوران غیبت مورد سوال قرار گرفته است.
کاربران سایت اینترنتی مسابقات کانون با مراجعه به این پایگاه اینترنتی به نشانی www.kanoonquiz.ir می‌توانند به سوال‌های این رقابت ظرف مدت 20 دقیقه پاسخ دهند.
همچنین برای شرکت در مسابقه جشن گل نرگس تا روز 31 فروردین سال 1389 مهلت تعیین شده است.
پس از پایان مهلت تعیین شده به تعدادی از برگزیدگان این مسابقه به قید قرعه جوایزی به رسم یادبود توسط روابط عمومی کانون و مرکز فرهنگی، هنری کودکان گل نرگس اهدا خواهد شد.
در همین حال سوال‌های این مسابقه روز چهارشنبه 5 اسفند در روزنامه شاپرک (ویژه نامه کودک و نوجوان روزنامه سراسری آفرینش) منتشر خواهد شد.
آغاز امامت حضرت مهدی(عج) همه ساله روز 9 ربیع‌الاول جشن گرفته می‌شود که این روز امسال با روز 5 اسفند هم‌زمان شده است.
گفتنی است در حال حاضر سه مسابقه دیگر با عنوان‌های "راه پیروزی در کلام وحی"، "برج آزادی" و "کلام کریم اهل بیت" در سایت جدید مسابقات اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعال است.