۷ استان میزبان جشنواره رضوی معرفی شدند

مسابقه‌ی کتاب‌خوانی اینترنتی رضوی یکی از ۸ برنامه‌‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا(ع) در سال آینده است که مسوولیت اجرای آن را روابط عمومی کانون بر عهده خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی کانون، ۸ برنامه‌ی این جشنواره بر عهده کانون گذاشته شده است که بر اساس تصمیم مدیرعامل کانون مسابقه‌ی اینترنتی کتاب‌خوانی را روابط عمومی و ۷ برنامه‌ی دیگر را ۷ مدیریت استانی کانون اجرا خواهند کرد.
این تصمیم در جلسه‌ی برنامه‌ریزی جشنواره رضوی در کانون گرفته شده است و بر اساس آن علاوه بر اجرای جشنواره قصه‌گویی رضوی و نشریه دیواری رضوی در دو استان مازندران و فارس همچون سال جاری، استان‌های تهران، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، قم و آذربایجان غربی نیز به ترتیب میزبانی برنامه‌های «پژوهش‌های رضوی نوجوانان»، «کتاب‌سازی رضوی»، «نمایش‌نامه‌خوانی رضوی»، «یک تصویر از یک حدیث رضوی»، و «نام‌ها و نشانه‌های رضوی در ایران و جهان» را در سال آینده بر عهده گرفته‌اند.
سیدصادق رضایی رییس هیات مدیره و مدیرعامل کانون با ارسال نامه‌هایی به مدیر روابط عمومی و مدیران کانون ۷ استان کشور ضمن ابلاغ این تصمیم از آن‌ها خواسته است تا برنامه‌های خود را برای برگزاری این جشنواره‌ها تا نیمه‌ی بهمن سال جاری به دفتر مدیرعامل ارسال کنند.
سال گذشته برگزاری دو جشنواره‌ی قصه‌گویی و نشریه دیواری رضوی در استان‌های مازندران و فارس با استقبال گسترده‌ی مربیان و اعضای مراکز کانون روبرو شد به نحوی که در جشنواره قصه‌گویی ۸۰۰ نفر و در جشنواره نشریه‌ دیواری بیش از ۸هزار نوجوان با تهیه یک‌هزار و ۳۲۸ نشریه از سراسر کشور شرکت کردند.
روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، چند سالی است که با راه‌اندازی سایت مسابقات خود اقدام به برگزاری مسابقه‌های اینترنتی می‌کند که این سایت نیز با استقبال کودکان و نوجوانان روبرو شده است.
سایت جدید مسابقات کانون نیز امسال با شکل و شمایلی جدید و با امکاناتی کامل‌تر از گذشته در نشانی www. kanoonquiz. ir فعال شد.