داوران خارجی از بخش‌های مختلف جشنواره پویانمایی بازدید کردند

داوران بخش مسابقه بین‌الملل و سیفژ هفتمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران با حضور در سینماهای نمایش‌دهنده آثار و بازدید از بخش‌های جنبی، در جریان جزییات این جشنواره قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، «فیردوزه بولبولیا»، «کو هودمن»، «کریستوفر لاویس»، «تایرون مونتگومری» و «آندژه‌ی رومن یاشویچ»؛ داوران بخش «مسابقه بین الملل» و همچنین سیفژ ، روز چهارشنبه 18 اسفند (هم‌زمان با چهارمین روز جشنواره) با حضور در سینما فلسطین با «محمدرضا کریمی صارمی» دبیر جشنواره به گفت‌وگو نشستند و پس از آن به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ دادند.
به گفته این داوران، آثار جشنواره پویانمایی تهران از سطح کیفی و تنوع موضوعی بالایی برخوردار است، به طوری که داوری و ارزیابی آن‌ها برای‌شان سخت شد.
آنان اظهار کردند: سینمای ایران در جشنواره‌های معتبری چون برلین خوش درخشیده‌است و از این رو در بین دیگر کشورهای خارجی در جایگاه ویژه‌‌ای قرار دارد.
براساس این گزارش، داوران بین‌الملل جشنواره پویانمایی پس از سینما فلسطین از دیگر سینماهای نمایش دهنده آثار، بازار ملی فیلم انیمیشن که در محل موسسه فرهنگی و هنری صبا در حال برپایی است و همچنین کارگاه‌های آموزشی هفتمین دوره از جشنواره بازدید کردند.