احتمال حضور چند گروه خارجی در چهاردهمین جشنواره‌ی نمایش عروسکی کانون

با نزدیک شدن به زمان برگزاری چهاردهمین جشنواره سراسری نمایش عروسکی مراکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اصفهان، احتمال حضور چند گروه نمایش خارجی در جشنواره تقویت شده است.

به گزارش روابط عمومی کانون، مهدی حشمتیان معاون امور بین‌الملل کانون در جلسه‌ی هماهنگی برگزاری این جشنواره در اصفهان از احتمال حضور چند گروه نمایشی از کشورهای ارمنستان، چین و آفریقای جنوبی در این جشنواره طی روزهای 13 تا 16 شهریور خبر داد.
حسین موذن مدیر جدید مرکز آفرینش‌های هنری و تاتر در کانون،  تصحیح فرایندهای اجرای نمایش در کانون و رفع نقایص آن را از جمله برنامه‌های خود در مسوولیت جدید برشمرد.
وی همچنین از تشکیل شوراهای کارشناسی در مرکز تاتر کانون خبر داد و گفت لازم است دیدگاه‌های تربیتی را در عرصه‌ی تأتر و تاتر عروسکی کانون تقویت کنیم تا بتوان در این حوزه به ثبات رسید.
سید حامدعسگری فر مدیر کانون استان اصفهان در ادامه به ارایه‌ی گزارشی درباره سیر و روند فعالیت‌های انجام گرفته و  چگونگی تقسیم وظایف در بین کمیته‌ها پرداخت و از نحوه تعامل و ارتباط  مناسب کانون اصفهان با دیگر نهادهای فرهنگی استان و شهر مانند استانداری، سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری، حوزه هنری و اداره‌ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارشاد برای میزبانی بهتر این جشنواره خبر داد.
در ادامه مسوولان کمیته‌ها علاوه بر تشریح فعالیت‌های انجام شده‌، در خصوص درخواست‌ها و مسایل خود با اعضای ستاد کانون تهران به گفت و گو پرداختند.
گفتنی است جشنواره‌های منطقه‌ای نمایش عروسکی اعضای مراکز کانون سراسر کشور در 5 منطقه به میزبانی استان‌های گیلان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و سیستان و بلوچستان طی ماه‌های تیر و مرداد برگزار شد و به زودی برگزیدگان نهایی این جشنواره‌ها برای حضور در مرحله‌ی کشوری معرفی می‌شوند.