نسل فردا ویژه نامه‌ی چهاردهمین جشنواره نمایش عروسکی منتشر شد

نسل فردا عنوان ویژه‌نامه‌ای است که به مناسبت چهاردهمین جشنواره کشوری نمایش عروسکی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اصفهان منتشر شده است.

به گزاش روابط عمومی کانون، در نخستین شماره از ویژه نامه چهاردهمین جشنواره کشوری نمایش عروسکی مطالب متنوعی در حوزه نمایش و نیز گزارش‌ها و گفت وگوهایی خواندنی از برنامه‌ها و رویدادها برای علاقه‌مندان و مخاطبان این جشنواره ارایه شده است.
گزارش دیدار معاون فرهنگی کانون با استاندار اصفهان از جمله مطالب این شماره است که در آن ذاکر اصفهانی استاندار اصفهان ظرفیت‌های انسانی و فرهنگی این استان را بی نظیر دانسته و نقش کانون در توسعه و تعمیق این ظرفیت ها را مهم عنوان کرده است.
محمد باقر آدوسی هم با ارایه گزارشی از برگزاری جشنواره‌های استانی و منطقه‌ای نمایش عروسکی از همکاری استانداری اصفهان در برگزاری چهاردهمین جشنواره کشوری نمایش عروسکی قدردانی کرده است.
خوانندگان نسل فردا در این شماره همچنین شاهد گفت وگویی با حامد عسگری فر مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان هستند.
عسگری فر در این گفت و گو با اشاره به سابقه و تجربیات چندین ساله کانون در عرصه فعالیت‌های هنری‌، «عضو محور» بودن جشنواره‌های کانونی را مهمترین تفاوت آن با دیگر جشنواره‌ها عنوان کرده و آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ مناطق مختلف کشور را از جمله ثمرات برگزاری جشنواره‌ها دانسته است.
معرفی نمایش‌های بخش مسابقه‌ی جشنواره همراه با خلاصه­ی داستان آن‌ها، گفت‌‌‌‌ و گو با تعدادی از دست‌اندرکاران جشنواره و گزارشی از نشست خبری معاون فرهنگی و مدیر کانون اصفهان در تهران از دیگر مطالب اولین شماره‌ی نسل فرداست.
علاقه‌مندان به حضور در جشنواره همچنین می­توانند با مراجعه به جدول برنامه‌های چهاردهمین جشنواره کشوری نمایش عروسکی از زمان اجرای برنامه‌های مختلف آن با خبر شوند.
دومین شماره‌ی نسل فردا هم‌زمان با مراسم پایانی جشنواره منتشر خواهد شد.
روزنامه نسل فردا که گستره‌ی توزیع آن سراسری است در انتشار این ویژه‌ نامه‌ها با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان مشارکت می‌کند.
 چهاردهمین جشنواره کشوری نمایش عروسکی مراکز کانون طی روزهای 13 الی 16 شهریور ماه با حضور گروه های مختلف نمایشی در اصفهان برگزار می‌شود.