کد خبر: 201818
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۶
جواد محقق دبیر دهمین جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان شد

جواد محقق به عنوان دبیر دهمین جشنواره‌ی مطبوعات کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی کانون، مدیرعامل کانون با صدور حکمی این نویسنده حوزه کودک و نوجوان را با توجه به سوابق درخشان و تعهد و تخصص ارزنده‌اش در این عرصه به این سمت منصوب کرد.
سید صادق رضایی در این حکم اظهار اطمینان کرده ‌است که با انتصاب وی به این سمت،جشنواره مطبوعات، دورانی نوین را که مهمترین خصیصه‌اش رشد سطح کیفی جشنواره است آغاز کند.
در همین حکم فراهم کردن امکان استفاده مربیان و اعضای مراکز کانون از برنامه به شکل مستقیم و غیر مستقیم و کمک به رشد استعدادهای جوان از طریق کشف آن‌ها در مراحل داوری بخش‌های مختلف جشنواره از جمله انتظارهای مدیر عامل از دبیر جدید جشنواره مطبوعات عنوان شده است.
همچنین بها دادن به مباحث نظری آن‌گونه که تعاریف نشریه مفید کودکان در جامعه اسلامی ـ در حد امکان ـ روشن شود و سامان دادن گروه‌های داوری جشنواره به گونه‌ای که آثار با روش‌های علمی مورد بررسی قرار گرفته و جوایز با هدف تقویت نویسندگان و هنرمندان متعهد و پایبند به ارزش‌های انقلاب اسلامی اعطا شود، از دیگر انتظارهایی است که مدیر عامل کانون در حکم انتصاب دبیر جشنواره بر آن تاکید کرده است.
دهمین جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان بهمن ماه امسال در تهران برگزار و در آن آثار منتشر شده در مطبوعات طی سال‌های 1388 و 1389 توسط گروه‌های داوری ارزیابی می‌شود.