فعالان تئاتر کودک و نوجوان، برنامه‌های روز جهانی تئاتر را تشریح می‌کنند

رییس مرکز ملی اسیتج ایران و فعالان عرصه‌ی تئاتر کودک و نوجوان در نشستی مشترک برنامه‌های روز جهانی تئاتر را برای خبرنگاران رسانه‌های جمعی تشریح می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در این نشست که ساعت 10 صبح روز یک شنبه 20 فروردین در مرکز آفرینش‌های فرهنگی، هنری کانون استان تهران برگزار می‌شود، مسوولان شرکت کننده به تشریح برنامه‌های روز جهانی تئاتر در این مرکز خواهند پرداخت.
مرکز ملی اسیتج ایران به عنوان نماینده سازمان بین‌المللی تئاتر برای کودکان و نوجوانان در ایران با همکاری سازمان‌ها و فعالان تئاتر کشور‌، روز 23 فرردین 1391 به همین مناسبت برنامه‌ی متنوعی را برای متخصصان، صاحب نظران و فعالان این عرصه‌ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی، هنری کانون برپا می‌کند.
20 مارس، روز جهانی تئاتر در تقویم‌های رسمی با نخستین روز سال شمسی و تعطیلات نوروزی هم‌زمان است و فعالان عرصه‌ی تئاتر کودک روز 23 فروردین را برای برگزاری این برنامه در نظر گرفته‌اند.
بر همین اساس برپایی نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی و اجرای چند نمایش از جمله این برنامه‌هاست.
در این میان نشست رسانه‌ای تشریح برنامه‌های روز جهانی تئاتر ساعت 10 صبح روز یک شنبه 20 فروردین در مرکز آفرینش‌های فرهنگی، هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران و با حضور صدیقه حسن‌زاده مدیر دفتر ملی اسیتج ایران، شهرام کرمی دبیر نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر همدان، مجید امرایی مجری دفتر تئاتر خیابانی، حسین نحوی‌نژاد مدیر کل دفتر معاونت توانبخشی روزانه و توان پزشکی سازمان بهزیستی کشور، حسین موذن مدیر مرکز آفرینش‌های هنری و تئاتر کانون، حسن دولت آبادی مدیر دفتر تئاتر کودک و نوجوان حوزه هنری، مهدی قلعه رییس هیات مدیره انجمن کودک و نوجوان خانه تئاتر ایران و مریم معینی رییس انجمن نمایشگران عروسکی برگزار می‌شود.