مازن نمایشگاهی از کتاب‌هایی که جور دیگر اند

کتاب‌خانه‌ی مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موضوع نمایشگاه ماه اسفند 91 و فروردین سال 92 خود را به منتخب کتاب‌های جور دیگر با عنوان مازن، اختصاص داده است.

 در این نمایشگاه تعداد 60 جلد کتاب از منابع موجود در کتاب‌خانه که 30 جلد آن به زبان فارسی و 30 جلد دیگر به زبان لاتین بوده، به نمایش گذاشته شده است.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بر اساس این خبر، در این نمایشگاه کتاب‌هایی که از لحاظ کتاب‌سازی مانند صفحه‌بندی و ... خاص بوده و داستان همراه با پازل، بازی و سرگرمی است به علاقه‌مندان معرفی می‌شود.
"مازن"، "من و یک گلدان خالی"، "مهمان‌های ناخوانده"، "یک روز با حیوانات دریا"، "گربه‌ی کوچه‌ی ما" از جمله‌ی این کتاب هاست.
بازدید از این نمایشگاه همه روزه به جز پنج‌شنبه و جمعه و روزهای تعطیل رسمی از ساعت 8 تا 16 برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.
کتاب‌خانه مرجع کانون در هر ماه مجموعه‌ای از منابع کتاب‌خانه‌ای خود را به صورت ویژه و با موضوع‌های مختلف معرفی و در معرض دید علاقه‌مندان به حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان قرار می‌دهد.
بر اساس این گزارش، نمایشگاه ماه بهمن کتاب‌خانه مرجع کانون به نمایش‌ نشریه‌های منتخب نوجوانان از سال 1357، اختصاص یافته بود.
این کتاب‌خانه در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، مجتمع فرهنگی و هنری شهید ملک‌شامران کانون واقع شده است.