کسب رتبه ممتاز بین ۱۵۰ روابط عمومی کشور را مرهون خانواده بزرگ کانون هستیم

کسب رتبه ممتاز در بین ۱۵۰ روابط عمومی سازمان‌های دولتی و غیر دولتی را مرهون دیدگاه ارزشمند مدیرعامل، حمایت‌های معاونان و مدیران ستادی و استانی و تلاش بی‌وقفه ، خالصانه و صادقانه یکایک همکاران روابط عمومی و اموربین‌الملل در ستاد و سراسر کشور هستیم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محسن حموله مدیر روابط عمومی و امور بین الملل کانون در گفت‌وگو با نشریه الکترونیک پلاک 44 و سایت خبر کانون با اعلام این مطلب گفت: کسب دو عنوان اول جشنواره در بخش خبر و گزارش و یک عنوان سومی در بخش خبرنامه الکترونیک در هشتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی که به همت انجمن متخصصان روابط عمومی ایران برگزار می‌شود ، موفقیتی بسیار ارزنده برای کانون و همکارانم در روابط‌عمومی ستاد و تمامی استان‌های کشور است که در تمام ایام سال و گاه تعطیلات، از هیچ کوششی دریغ ندارند تا انعکاس دهنده اخبار، گزارش‌ها و رویدادهای کانون در اقصی نقاط کشور باشند.
حموله با تبریک و تهنیت این موفقیت در آستانه 27 اردیبهشت « روز ملی روابط عمومی و ارتباطات به همکارانش یادآور شد: کانون یک خانواده بزرگ و صمیمی است و ما این موفقیت‌ها را در وهله نخست از عنایت و فضل پروردگار بزرگ و مهربان داریم و سپس خود را مرهون حمایت‌ها، مساعدت‌ها و پشتیبانی مدیرعامل، معاونان و تمامی مدیران در ستاد و استان‌های کشور دانسته و سپاسگزار این عزیزان هستیم که در فواصل مختلف سال و تمامی برنامه‌ها و جشنواره‌ها یار و یاور کارشناسان و همکاران توانمند روابط‌عمومی و اموربین‌الملل در ستاد و سراسر کشور هستند.
وی افزود: کسب این رتبه ممتاز در هشتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در حالی رخ نمود که بیش از 1800 اثر از سوی 150 روابط عمومی بخش دولتی و غیردولتی کشور به دست داوران رسیده بود و روابط عمومی و اموربین‌الملل کانون توانست در سه بخش حائز بهترین عنوان‌ها باشد. این توفیق نشان از درایت، پشتکار، همت والا، عزم راسخ و تجربه گرانقدر همکارانم دارد که با همدلی و همراهی یکدیگر، تلاش می‌کنند تا انعکاس دهنده دقیق و صحیح زحمات و کوشش‌های مجموعه کانون برای خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان کشور باشند.
محسن حموله در ادامه به موفقیت نشریه الکترونیک کانون اشاره کرد و یادآور شد: نشریه الکترونیک پلاک 44در حالی به این عنوان در هشتمین جشنواره انتشارات روابط عمومی دست پیدا کرد که هنوز 2 سال از راه‌اندازی آن نگذشته و ما روز 27 اردیبهشت امسال سومین سال فعالیت این نشریه را پی خواهیم گرفت. این نشریه که به تمامی کانونی‌ها تعلق دارد در این مدت تلاش کرده تا انعکاس دهنده اخبار، رویدادها، فعالیت‌ها، آثار و قابلیت‌های ارزنده یکایک همکاران خود و اعضای مراکز در سراسر کشور باشد. سایت خبر کانون نیز همواره سعی بر انعکاس دقیق و سریع و صحیح اخبار و رویدادها داشته که این موفقیت تاکیدی بر تمامی این موارد است.
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون همچنین تصریح کرد: روابط عمومی کانون در حوزه خبر، مصاحبه و گزارش در چند سال اخیر دستاوردهای ارزنده‌ای داشته که توانسته هر سال در یک یا چند بخش، نظر هیات داوران جشنواره ملی روابط عمومی را به خود جلب کند و افتخاری بر افتخارات مجموعه کانون بیافزاید.
حموله هم‌چنین اظهار امیدواری کرد که مجموعه روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون هم‌چون گذشته از حمایت‌های بی‌دریغ سیدصادق رضایی مدیرعامل و تمامی معاونان و مدیران برخوردار باشد تا بتواند بیش از پیش گام‌های مفیدتر و موثرتری در عرصه اطلاع‌رسانی بردارد و پل ارتباطی ارزنده‌ای بین درون و برون سازمان با یکدیگر باشد.
شایان توجه است که روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون در سال‌های اخیر در جشنواره‌های تخصصی موفقیت‌های زیادی را به دست آورده است.
کسب رتبه دوم بخش خبر سال در هفتمین دوره همین جشنواره در سال 1391 و دریافت دو جایزه‌ی ششمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی‌های کشور برای کسب رتبه‌ی اول بخش “فنون برتر انتشاراتی” در زیر شاخه‌ی “ویژه‌نامه مناسبتی” به دلیل انتشار ویژه‌نامه “یارِ مهربان” و کسب رتبه دوم بخش نشریه داخلی در زیر شاخه مصاحبه در سال1389 و کسب جایزه اول پنجمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در بخش خبر همچنین کسب رتبه‌ی برتر هفتمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی ایران در رشته‌ی ارتباطات الکترونیک در سال 1390از جمله این موفقیت‌هاست.
هشتمین جشنواره انتشارات روابط عمومی روز 18 اردیبهشت 1391 در سالن همایش‌های مرکز اسناد و آرشیو کتاب خانه ملی ایران برگزار شد.