نمایش عروسکی مربیان در جشنواره شیراز به روی صحنه می‌رود

پانزدهمین جشنواره نمایش عروسکی منطقه ۴ کشور در روز دوم با 6 نمایش عروسکی مربیان و 3 نمایش بخش اعضا فعالیت خود را در شیراز ادامه می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در دومین روز جشنواره نمایش عروسکی منطقه 4 کشور 3 نمایش عروسکی با عنوان‌های "نردبان" از استان البرز، "درخت بخشنده" از استان خراسان رضوی و "قصه‌ی مروارید" از استان لرستان در بخش اعضا و 6 نمایش عروسکی با عنوان‌های "یار مهربان" از استان فارس، "کرم سه نقطه" از استان خراسان رضوی، "باران" از استان زنجان، "گرگنامه" از استان کردستان، "نی و نی" از استان سیستان و بلوچستان و "دوستی مجاز یا مجاز" از استان فارس در بخش مربیان به روی صحنه می‌رود.
گفتنی است هیئت انتخاب در بخش مربیان را حسن دادشکر، پایه‌گذار اولین گروه تئاتر نوجوانان در تهران، امیر مشهدی عباس، عضو هیات مدیره انجمن تئاتر کودکان و نوجوانان خانه‌ی تئاتر ایران و فهیمه میرزاحسینی، عضو هیات علمی دانشگاه هنر برعهده دارند.
زیارت حضرت احمدبن موسی علیه‌السلام، بازدید از بازار سنتی شیراز و اجرای جنگ شبانه با موضوع معرفی استان‌ها توسط شرکت‌کنندگان جشنواره در قالب فعالیت‌های کانون از جمله برنامه‌های جانبی این روز است.
            18 نمایش عروسکی در بخش اعضا و مربیان از 8 استان کشور در پانزدهمین جشنواره منطقه چهار کشور از تاریخ نهم تا یازدهم تیر در شیراز به روی صحنه می‌رود.