کد خبر: 222287
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۹
انتشار 6 عنوان نمایش‌نامه‌ی نوجوان امروز

انتشارات کانون به تازگی 6 عنوان دیگر از کتاب نمایش‌نامه‌ی‌ نویسندگان صاحب‌نام این حوزه را در ادامه طرح "نمایش‌نامه‌ی نوجوان امروز" منتشر و روانه بازار کتاب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، طرح"نمایش‌نامه نوجوان امروز" با توجه به تقاضای نوجوانان و کمبود منابع مکتوب نمایشی برای این گروه سنی، کانون در اقدامی از نویسندگان این بخش دعوت به عمل آورد تا با خلق آثار مناسب بخشی از این کمبودها را جبران کند.
بر این اساس و در ادامه اجرای این طرح، نمایش‌نامه "این عروسک مال کیه" نوشته داوود کیانیان در 22 صفحه با قیمت 1هزار و 600 تومان، "یک دقیقه" نوشته جعفر مهیاری در 56 صفحه و با قیمت 2هزار و 500 تومان و نمایش‌نامه "شازده و پهلوان" به قلم محمدرضا یوسفی در 52 صفحه با قیمت 2هزار و 800 تومان منتشر شده است.
هم‌چنین در این مجموعه حسین فدایی‌حسین نمایش‌نامه‌ی "مجید «هی» و فرچه‌ها" را در 80 صفحه با قیمت 3هزار و 700 تومان برای نوجوانان نوشته و یدالله آقاعباسی نیز نمایش "حکایت لوطیان مردِ رند" را در 56 صفحه وبا قیمت 3هزار تومان به رشته تحریر در‌آورده است.
ششمین کتاب در این بخش نمایش‌نامه "مهمان جامانده" نوشته نسرین خنجری است که در 32 صفحه با قیمت 2هزار و 500 تومان منتشر شده ‌است.
گفتنی است: دبیری مجموعه نمایش‌نامه‌ی نوجوان امروز را احمد شهدادی برعهده دارد و این شش کتاب برای گروه سنی"د" (دوره راهنمایی) با شمارگان 5‌هزار نسخه به چاپ رسیده است.