هیات موسس فراکسیون کودک و نوجوان مشخص شد

قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی از تاسیس فراکسیون کودک و نوجوان و مشخص شدن هیات موسس این فراکسیون خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون استان، دکتر قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با روابط عمومی کانون خراسان شمالی از مشخص شدن هیات موسس فراکسیون کودک و نوجوان در مجلس خبر داد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در آستانه هفته ملی کودک بر لزوم توجه جدی به مقوله تربیت کودکان و نبود متولی مشخص در برآورد کردن همه خواسته های این قشر مهم اشاره کرد و اظهار داشت: سازمانها و ارگانهای فراوانی در کشور با محوریت کودک و نوجوان در حال فعالیت هستند اما متاسفانه علی رغم تلاشهای فراوان صورت گرفته برجسته سازی جدی در این حوزه مشاهده نمی شود و بسیاری از نیازها و خواسته های بحق حوزه کودکان نادیده گرفته شده است.

وی هدف از تشکیل فراکسیون کودک و نوجوان در مجلس شوراس اسلامی را سلامت، تربیت و حمایت همه جانبه از کودکان عنوان کرد و اظهار داشت: نگهداری کودکان بی سرپرست، بزه کاری کودکان، سرپرستان کودکان، سلامت و تربیت کودکان و بسیاری از موارد مرتبط به حوزه کودک از جمله مواردی است که در فراکسیون کودک و نوجوان مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

جعفری در پیامی به مناسبت هفته کودک گفت: اگر به تربیت اسلامی کودکان توجه خاصی از سوی خانواده ها و دولت گردد آینده انقلاب و نظام تضمین می گردد و هزینهکردهای مالی و معنوی امروز چشم انداز و افق آینده نظام انقلاب اسلامی را بیمه می نمایید.

دکتر قاسم جعفری، دکتر دهقانی و منظری توکلی به عنوان هیات موسس فراکسیون کودک و نوجوان شناخته شده اند و این فراکسیون به زودی فعالیت خود را آغاز خواهد نمود.