برنامه‌های  هفته‌ی ملی کودک تشریح شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران بر لزوم تقویت نگاه دستگاه‌های فرهنگی و مرتبط با حوزه‌ی کودک نسبت به توجه بیش از پیش به قشر آینده‌ساز جامعه تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، عزیززاده گرجی با اشاره با شکل‌گیری و برنامه‌ریزی ستاد هفته‌ی ملی کودک در مازندران افزود: با توجه به برگزاری جلسات کارشناسی متعدد با حضور دستگاه‌های مرتبط با این حوزه برنامه‌هایی برای این هفته در نظر گرفته شده است.
دبیر ستاد هفته‌ی ملی کودک در مازندران از برگزاری نمایشگاه هفته ملی کودک در اداره کل کانون پرورش فکری مازندران با همکاری دستگاه‌های عضو این ستاد خبر داد و تصریح کرد، این نمایشگاه به مدت یک هفته از 15 تا 21 ماه جاری به همراه سمینار آموزشی با حضور کارشناسان حوزه‌ی کودک برگزار خواهد شد.
وی به این برنامه‌ها اشاره کرد و افزود: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، کودکان از ما چه انتظاری دارند، تغذیه کودک، چگونه فرزندان خلاق‌تری تربیت کنیم، تربیت کودک و حقوق کودک از جمله برنامه‌های آموزشی است که توسط کارشناسان دستگاه‌هایی هم‌چون: اداره نیروی انتظامی مازندران‌، کانون پرورش فکری مازندران‌، دانشگاه علوم پزشکی مازندران و معاونت اجتماعی دادگستری مازندران طی یک هفته برگزار خواهد شد.