زائران کودک و نوجوان روایت‌گر داستان کوتاه و خاطرات زیارت رضوی می‌شوند

فراخوان بخش «داستان کوتاه و خاطرات زیارت رضوی» از مجموعه برنامه‌های دوازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مسابقه با هدف، اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، در سه گروه سنی 7 تا 10 سال، 11 تا 13 سال و 14 تا 17 سال برگزار می‌شود.
بر اساس این فراخوان، هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر 3 اثر در بخش خاطرات رضوی و 3 اثر در بخش داستان کوتاه رضوی ارسال کند.
در عین حال آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه‌ی جشنواره 15 مرداد 1393 و اعلام اسامی برگزیدگان یکم تا چهارم شهریور 1393 خواهد بود. مهلت ارسال آثار به این دبیرخانه به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسوولیت کارگروه کودک و نوجوان دوازدهمین دوره‌ی جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام)  در قالب یک جشنواره با 8 موضوع را بر عهده دارد.
دبیرخانه کارگروه کودک و نوجوان در تهران، خیابان فاطمی، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع شده است.
در عین حال بر اساس تغییرات صورت گرفته، جشنواره‌ رضوی کانون امسال به صورت متمرکز و از سوی دبیرخانه‌ی مرکزی آن در تهران برگزار و داوری می‌شود و هیچ استانی مسوولیت اجرای آن را بر عهده ندارد.
گفتنی است شماره تلفن 88967421 ، نمابر 88967414 و رایانامه dmf@kanoonparvaresh.com  نیز برای ارتباط با دبیرخانه در نظر گرفته شده است.
 فراخوان داستان کوتاه و خاطرات رضوی