فراخوان چهارمین جشنواره‌ی عکاسی رضوی ویژه‌ی کودک و نوجوان منتشر شد

فراخوان چهارمین دوره‌ی عکاسی رضوی از سوی کارگروه کودک و نوجوان دوازدهمین جشنواره بین‌المللی امام‌رضا (علیه‌السلام) در کانون منتشر شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بر اساس این فراخوان کودکان و نوجوانان در 3 گروه سنی(7 تا 9)، (10 تا 12) و (13 تا 17) سال می‌توانند آثار خود را با موضوع‌های عکاسی جاده‌ی ولایت رضوی و نمادها و نشانه‌های رضوی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
بر همین اساس هر عکاس می‌تواند با حداکثر 5 تک اثر یا یک مجموعه بین 3 تا 10 عکس با موضوع مورد نظر در جشنواره شرکت کند. عکس‌ها فقط باید در قالب لوح فشرده ارسال شوند.
هم‌چنین عکس‌ها نباید با برنامه‌های رایانه‌ای مانند فتوشاپ و... ویرایش شده باشد. تکنیک کار فقط به صورت دیجیتال است.
در عین حال علاقه‌مندان می‌توانند تا 15 مرداد 93 آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی: تهران: خیابان فاطمی، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان - معاونت فرهنگی ارسال کنند.
زمان اعلام داوری آثار از 1 تا 4 شهریور خواهد بود و به 8 اثر برتر در هر گروه سنی جوایزی شامل نشان رضوی جشنواره، لوح تقدیر، کمک هزینه‌ی سفر زیارتی مشهد مقدس و... اهدا خواهد شد.
این در حالی است که در این دوره، جشنواره‌های رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت متمرکز و از سوی دبیرخانه‌ی مرکزی آن در تهران برگزار و داوری می‌شود و هیچ استانی میزبانی این جشنواره‌ها را در کانون بر عهده ندارد.

فراخوان چهارمین جشنواره‌ی عکاسی رضوی