کاروان مهربانی وسپاس اعضای کانون شماره 3 بیرجند به بخش ستادی کانون خراسان جنوبی رسید

کاروان مهربانی و سپاس کانون شماره 3 بیرجند در نخستین روز از حرکت خود با حضور در بخش اداری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، مهربانی خود را به کارکنان بخش ستادی اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، ما به رسم مهربانی و سپاس آمده‌ایم تا از تلاش‌ها و زحمات شما بزرگ‌ترها برای کودکان و نوجوانان قدردانی کنیم، این جمله‌ای بود که توسط اعضای کاروان مهربانی و سپاس به مدیر کل و کارکنان بخش ستادی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفته شد.
به مناسبت فرا رسیدن ماه مهر و جشن مهرگان که یکی از آیین ایرانیان باستان است، جمعی از اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره 3 بیرجند، در یک اقدام ابتکاری در سومین روز از ماه مهر میهمان تمامی واحدهای اداری کانون شدند و از همت و تلاش کارکنان با اهدای هدیه و شیرینی قدردانی کردند.
در همین حال اعضای کاروان مهربانی و سپاس به دفتر عبدالرضا صمدی رفتند واز طرف تمامی اعضای کانون استان، از حمایت‌ها و تلاش‌های پدرانه مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی برا ی کودکان و نوجوانان استان قدردانی کردند.
عبدالرضا صمدی نیز از مهربانی و این اقدام خلاق و ارزشمند اعضا و مربیان مرکز فرهنگی هنری شماره 3 بیرجند قدردانی کرد و گفت: وظیفه‌ی همه‌ی بزرگترها آن است که شرایط را برای رشد و پرورش کودکان و نوجوانان فراهم کنند تا آنان از همین امروز انسان‌های متفکری باشند که آینده را می‌سازند.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی اضافه کرد: کودکان و نوجوانان با انگیزه، عشق و علاقه‌ای که در وجودشان نهفته است، بسیاری از کارهای بزرگ را با موفقیت به انجام رسانده‌اند که این مایه حیرت بزرگ‌ترها شده است، بنابراین باید برای رفع نیازهای آنان متناسب با سن و دوره رشدی که در آن قرار دارند برنامه‌ریزی کرد.
وی با تبریک آغاز سال تحصیلی از حضور با نشاط و فعال اعضا در طول تابستان در کانون تشکر کرد و از اعضا خواست پیوند خود را با کانون در طول سال تحصیلی حفظ کنند.
صمدی در پایان سخنانش خطاب به اعضای کاروان مهربانی گفت: کتاب خواندن را هیچ وقت فراموش نکنید زیرا کتاب خواندن از مفیدترین کارهایی است که دوستی با آن سبب می‌شود، از مسایل مختلف زندگی درک صحیحی داشته باشید و همواره انسان‌های موفقی باشید.
معرفی اعضای کاروان مهربانی و بیان خواسته‌های اعضا از مدیر کل کانون استان بخشی از این دیدار را به خود اختصاص داد.
هم‌چنین راضیه حسینی مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری شماره 3 بیرجند درباره این برنامه توضیح داد: قدرشناسی و ارج نهادن به نیکی‌های دیگران یک امر پسندیده‌ است که مربیان و اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره 3 بیرجند تصمیم گرفتند، هم‌زمان با آغاز ماه مهر کاروان مهربانی و سپاس را به حرکت درآورند.
حسینی توضیح داد: کاروان مهربانی و سپاس تصمیم دارد طی روزهای آینده به خانه سالمندان برود و از پدر و مادرهای دیروز که برای فرزندانشان زحمت‌های بسیاری کشیدند و امروز قامتشان خمیده شده، قدردانی کنند.
دیدار با کودکانی که در بیمارستان بستری هستند از دیگر برنامه‌های کاروان مهربانی و سپاس است که حسینی در ادامه سخنانش به آن اشاره کرد.
کاروان مهربانی و سپاس با اهدای یک لیوان سفالی که نقاشی آن توسط اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره 3 بیرجند در کارگاه رنگ‌آمیزی سفال انجام شده بود به مدیر کل و تمامی کارکنان بخش ستادی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، از بزرگترها قدردانی و اولین ردپای مهربانی خود را به ثبت رساندند.