راهیابی «نمایش دوستی باور نکردنی» از کانون شماره 2  بیرجند به بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان

هم‌زمان با هفته ملی کودک نمایش عروسکی «دوستی باور نکردنی» کاری از اعضای نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، در بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، با دعوت دبیرخانه بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان،  گروه نمایش عروسکی مرکز فرهنگی هنری شماره 2 بیرجند  با حضور در این جشنواره  نمایش «دوستی باور نکردنی» را  به کارگردانی مهدیه خسروی به روی صحنه خواهند برد.
نمایش «دوستی باور نکردنی »با اجرای هنرمندانه 8 عضو نوجوان به نام‌های (فاطمه خسروی، زهرا رمضانی، مهدیه شهابی، زهرا سپاهی، زهره براتی، فاطمه سخنی، الهام یعقوب پور و ریحانه شهابی) در همدان،  به نمایش در خواهد آمد.
این نمایش در پانزدهمین جشنواره کشوری نمایش عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رتبه نخست کشوری را کسب کرد و در جشنواره دانش ‌آموزی که در بیرجند برگزار شد به عنوان گروه برتر انتخاب شدند..
نمایش« دوستی باور نکردنی» روایتی نو از داستان «چوپان دروغگو» است که به  گفته  اعضای این نمایش ، کار تمرین تا اجرای آن  قریب به 2 سال طول کشیده است.
در این جشنواره  شرکت کنندگان با 14 نمایش صحنه ای و  خیابانی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از 15 مهرماه 1393 همزمان با روز جهانی کودک، آغاز شده و روز عید سعید غدیر خم 21 مهر به کار خود پایان خواهد داد.