کد خبر: 234669
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۰
حال و هوای کانون سربیشه درهفته ملی کودک

هم‌زمان با آغاز هفته ملی کودک، اعضای مرکز فرهنگی هنری سربیشه با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی روزهای شادی را رقم زدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، هم‌زمان با آغاز هفته ملی کودک،  مرکز فرهنگی هنری سربیشه ویژه برنامه بازی‌های بومی، محلی را در مدرسه پسرانه شاهد برگزار کرد.
این برنامه با تبریک فاطمه ضیغمی مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری سربیشه به مناسبت فرارسیدن روز جهانی کودک، آغاز شد و بیانیه روز جهانی کودک توسط یکی از اعضای کانون خوانش شد.
در ادامه بازی‌های‌های بومی محل «زو، طناب کشی و هفت سنگ» در قالب گروه‌های چند نفری اجرا شد و شور و نشاط را به کودکان هدیه کرد در حالی که اعضای شرکت کننده با این بازی های بومی محلی آشنا شدند.
در پایان هدایایی به رسم یادبود به کودکان حاضر در ویژه برنامه بازی‌های بومی محلی اهدا شد.
برپایی جشن کودکانه در مدرسه براتیان سربیشه
هم‌زمان با روز جهانی کودک، کودکان دبستان دخترانه براتیان شهرستان سربیشه با جشن کودکانه همراه شدند، شنونده قصه‌هایی از زبان یکی از روحانیون شهرشان شدند و در مسابقات شاد و مهیج شرکت کردند.
فاطمه ضیغمی مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری سربیشه نیز با حضور در این جشن به معرفی کانون  و برنامه های کانون در هفته ملی کودک پرداخت و بیانیه روز جهانی کودک توسط یکی از کودکان خوانش شد.
جشنواره بادبادک‌های رنگی در کانون
دعوت از کودکان برای حضور در کانون و ساخت بادبادک‌های رنگی در کانون یکی دیگر از برنامه‌های کانون سربیشه در روزهای نخست هفته ملی کودک بود.
در این برنامه اعضا طی دو روز در مرکز فرهنگی هنری سربیشه گردهم آمدند و با استفاده از مقواهای رنگی بادبادک‌های رنگی ساختند تا بتوانند بابادک‌های امیدشان را در آسمان آبی به پرواز در آورند.