صبح شعر «باغی از ریحان» در کانون بشرویه

هم‌‌زمان با میلاد خجسته حضرت فاطمه معصومه (س) اعضای خوش ذوق مرکز فرهنگی هنری بشرویه قلم اندیشه و احساس را به دست گرفتند، احساسات خود را در قالب آثار ادبی زیبا در صبح شعر « باغی از ریحان» به تمام ریحانه های بهشتی شهرشان هدیه کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، همزمان با آغاز دهه کرامت و میلاد مبارک حضرت معصومه (س) با حضور 70 نفر از اعضای کودک و نوجوان مرکز فرهنگی هنری بشرویه، صبح شعر «باغی از ریحان» برگزار شد.
در این برنامه ادبی، اعضای خوش ذوق کانون قلم اندیشه و احساسشان را به دست گرفتند تا زیباترین سروده‌ها و دلنوشته‌های خودشان را درباره شأن و منزلت مقام دختر بنویسند.
بر همین اساس با برگزاری صبح شعر«باغی از ریحان» صاحبان 20 اثر ادبی در قالب شعر در دو بخش کودک ونوجوان به خوانش اشعارشان پرداختند.
این در حالی است که این آثار در راستای انتشار فراخوانی بود که از سوی کانون بشرویه منتشر شد و از تمامی اعضای مراکز فرهنگی هنری سطح استان دعوت شد تا در سه بخش «قطعه ادبی»، «شعر» و «داستان کوتاه» با موضوع روز دختر و میلاد حضرت معصومه (س) خالق آثار ادبی باشند.
نمایشنامه خوانی و برگزاری مسابقه جمله‌نویسی با موضوع دهه کرامت از دیگر برنامه‌های صبح شعر«باغی از ریحان» بود.