نمایندگان  اعضای دختر مراکز فرهنگی هنری کانون،  با استاندار خراسان جنوبی دیدارکردند

در نخستین دیدار دختران منتخب خراسان جنوبی با استاندار، سه نفر از اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره 3 بیرجند به عنوان نمایندگان اعضای دختر کانون در این جمع حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، هم‌زمان با دهه پرخیر و برکت کرامت سه نفر از اعضای نوجوان مرکز فرهنگی هنری شماره 3 بیرجند به نام های مهشاد شریفی، فاطمه ترشاب و فاطمه سورگی در نشست مشترک وجه ا... خدمتگزار استاندار خراسان جنوبی با دختران منتخب استان حضور یافتند.
  در این نشست که به دعوت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری برگزار شد، جمعی از مدیران فرهنگی استان از جمله عبدالرضا صمدی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حضور داشت.
 فاطمه ترشاب طی سخنانی کوتاه کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان  را خانه‌ای سرشار از شور و نشاط دانست و گفت:گسترش نهادهای فرهنگی هنری می‌تواند فضای مناسبی برای رشد و شکوفایی استعدادهای بالقوه نوجوانان و فرصت آموزش‌های متنوعی باشد که ضمن پرکردن اوقات فراغت  فرصت کتاب خواندن را در کنار فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی فراهم می‌کند.
مهشاد شریفی دیگر عضو مرکز فرهنگی هنری شماره 3 بیرجند از توان‌مندی‌ها و موفقیت‌های اعضای کانون در عرصه‌های بین‌المللی، کشوری و استانی گفت و خواستار توجه مسؤولین به توسعه فضای‌های ورزشی ویژه دختران نوجوان شد.
در ادامه این نشست استاندار خراسان جنوبی پس از شنیدن مشکلات و صحبت‌های دختران نوجوان حاضر در این نشست دستور داد، در آینده نزدیک کارگروهی تشکیل شود وبرای رفع مشکلات طرح شده در این نشست اقدامات لازم انجام شود.