مراسم تودیع و معارفه مسئول پایگاه مقاومت شهید پشمینه‌آذر کانون آذربایجان شرقی برگزار شد

با اعطا حکمی، علی بینش سرپرست پایگاه مقاومت شهید پشمینه‌آذر کانون آذربایچان شرقی شد و از زحمات شهریار پورقلی مسئول سابق پایگاه قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی یوسف‌زاده مدیر کل کانون استان ضمن تبریک ایام ا... دهه مبارک فجر با اشاره به اجرای 38 عنوان فعالیت در 30 مرکز فرهنگی هنری ثابت، سیار و پستی استان با اجرای بیش از 900 برنامه فرهنگی هنری و ادبی، اجرای این برنامه‌ها را گامی در جهت شناسایی و تبیین اهداف انقلاب به کودکان و نوجوانان و نوعی بسیج فرهنگی دانست و از زحمات همکاران و مربیان کانون استان در اجرای فعالیت‌ها قدردانی کرد.

وی با اشاره به فعالیت‌های پایگاه مقاومت کانون استان خواستار مشارکت هرچه بیشتر همکاران در جهت نیل به اهداف بسیج در سایه منویات و فرامین فرمانده کل قوا و مقام معظم رهبری شد.

در این جلسه‌ رحیمیان فرمانده حوزه یک بسیج کارمندی سپاه عاشورا نیز در سخنانی ضمن تبریک ایام ا... دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به همکارن کانون استان ویژگی‌های نیروهای انقلابی را بیان کرد.

وی ولایت‌مداری، زمانشناسی، دفاع از مظلوم، استکبارستیزی و ... را از ویژگی های نیروهای انقلابی دانست و ضرورت شناخت توطئه های دشمنان اسلام را متذکر کرد.

در حکم انشایی اعطا شده ضمن انتصاب علی بینش به عنوان سرپرست پایگاه مقاومت شهید پشمینه‌آذر اظهار امیدواری شده با استعانت از خداوند متعال و نصب العین قراردادن تقوا، جهاد در راه خدا، رهنمودهای امام خمینی (ره ) رهبر کبیر انقلاب اسلامی و فرامین و تدابیر و منویات ولی امرمسلمین و فرمانده کل قوا حضرت آیت الله العظما امام خامنه‌ای ( مد ظله العالی ) در جهت پویایی بسیج ده‌ها میلیونی گام‌های مؤثری برداشته شود.

در این مراسم یوسف‌زاده مدیر کل کانون با اهدا لوح تقدیر و اهداء هدیه از زحمات شهریار پورقلی مسئول سابق پایگاه مقاومت قدردانی کرد.

شهید پشمینه آذر از مدیران کانون استان آذربایجان شرقی بود که در اوایل جنگ تحمیلی به درجه رفیع شهادت نائل گردید.